PDA

Zobacz pełną wersję : JAK PODWIEŚIĆ SUFIT Z PŁYT GK INSTRUKCJA DLA LAIKA



MARECZEK1970
05-02-2007, 13:10
witam zajejstrowałem się na forum ponieważ szukam dobrej rady, jestem raczej laikiem budowlanym ale mam chęci i ambicje do zrobienia samemu różnych prac w moim mieszkanku.
pierwsze co zrobiłem to płytki w kuchni -teraz czeka mnie łazienka najpierw chcę podwiesić sufit -ponieważ mieszkam na poddaszu i moja łazienka jest wysoka na 3,10 cm, a wym sufitu to 220x170cm, postanowiłem że podwieszę sufit z płyt GK.
w płytach chcę też zamontować oświetlenie łazienki, dodatkowym problemem są kratki wentylacyjne, umiejscowione pod sufitem, muszę chyba je przenieść na podwieszany sufit łącząc rurami z kominem wentylacyjnym.
proszę o rade jak ktoś ma trochę cierpliwości krok po kroku mi opisac:
jak mam sie do tego zabrać?,
jakie i ile materiały zakupić?
,wiem że musze kupić jakieś konstrukcje metalowe do których sie przykręca płyty, jak podwiesić płyty?- lepiej 2płyty170x110, czy 2 płyty85x220,
a może jeszcze inaczej?
za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki:)
ps. przepraszam że może ide na skróty, bo nie przeglądnąłem całego forum, w poszukiwaniu interesującego mnie tematu ale opiekuję sie małym dzieckiem -syn:))) i nie mam za bardzo czasu :D

Heath
05-02-2007, 13:30
wejdź na stronę NORGIPSu - tam masz filmik ja wykonać taki sufit.

MARECZEK1970
05-02-2007, 22:44
po obejrzeniu filmu zaprojektowałem konstrukcję tak:
dam trzy profile co ok 70cm długie na 170 wszerz,i cztery profile co ok40cm długie na 220cm, wzdłuż. całość podwieszę 9szt wieszaków -3 szt na profil (krótszy), do tej konstrukcji przytnę płyty:12,5mm jedna 170x120, i druga 170x100. :roll: :o
czy to ma sens -czy dobrze czy żle kombinuję?
moze jednak ktoś kompetentny zabierze głos - proszę :D :D :D -bo sie zniechęce i nie robie :wink: :(

retrofood
05-02-2007, 23:04