PDA

Zobacz pełną wersję : Informatyk = niedojda budowlana = HELP please !!!



Hmm...
04-06-2003, 23:45
Witajcie!

Dostałem domek w spadku po dziadkach, niestety jestem informatykiem i całe moje życie kręciło sie do tej pory w okół jednego i nie bardzo wiem od czego zacząć, od REMONTU, to na pewno.

Do kogo mogę się zwrócić, tak aby ten ktoś przyszedł do mnie, obejrzał wszystko i zrobił jakiś projekt przebudowy czy remontu wraz z kosztorysem?

Jestem z Ostrzeszowa byłe woj. kaliskie.
Może jest tu ktoś z okolic i zna się na rzeczy???
[/url][/quote]

Jasiu
05-06-2003, 07:53
To tak jakbyś kogoś poprosił, żeby zrobił porzadek na twoim HDD :)

Chyba Bozia ulitowała się nad tobą i postanowiła wreszcie wyciągnąć ciebie z VR. Ja jeszcze niedawno również miałem typowy informatyczny syndrom pawiana (wzrok mętny, włos zmierzwiony d... odparzona), a od roku latam z taczkami, skacze po drabinach i macham łopatą. Jestem opalny, a piwo mi smakuje jak 20 lat temu. Sam zrobiłem elektrykę, i przymierzam się do samodzielnego wykonania hydrauliki i paru innych drobiazgów.

Jeśli naprawdę jesteś informatykiem to znaczy, ze masz zamiłowanie do porządku i potrafisz logicznie myśleć. A to oznacza, że jesteś duuuużo lepszy od większości "flachowców". Brak ci tylko trochę wiedzy. Ale czytanie dokumentacji też masz pewno we krwi więc i z tym nie będzie kłopotu.

Kuknij tutaj: http://nowydom.onet.pl/10,3,ksiegarnia.html - za 100-200,- pln znajdziesz odpowiedź na wiele podstawowych pytań. Nam np.: baaardzo pomogła książka http://nowydom.onet.pl/21,ksiegarnia.html

Powodzenia.

kwiatkor
05-06-2003, 08:09
Jeśli naprawdę jesteś informatykiem to znaczy, ze masz zamiłowanie do porządku i potrafisz logicznie myśleć.

Drugie to i owszem, ale pierwsze....??? chyba, że chodzi o porządek w kategoriach informatyka. :lol: