PDA

Zobacz pełną wersję : Formalnosci, ale jakie???



pepele
27-02-2007, 20:01
witam,
jestem nowy w sensie zadawania pytan i wlasciwie to powiem to tak.
razem z moja piekniejsza polowa mamy w posiadaniu dzialke na wsi w klasie przeznaczenia (chyba tak sie to nazywa) "B-R". na dzialce tej juz istnieja zabudowania a nawet ktos mieszka. jest to miejsce ktore nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego oraz nie ma wydanej decyzji o warukach zabudowy. planujemy wybudowac dom w miejscu w ktorym na rysunkach geodezji figuruje stodola (miesci sie to w granicach zabudowy dzialki budowlanej rolnej). faktycznie ta stodola zostala tak mocno nadszarpnieta zebem czasu ze jeszcze troszeczke drewna na opal z niej zostalo. Choc staralem sie zrozumiec dzial prawny to niestety sie poddalem i jesli mozecie mi powiedziec co po kolei powinienem zrobic i jakich kosztow sie spodziewac to bede wdzieczny
pozdrawiam

zes
28-02-2007, 19:00
witam,
jestem nowy w sensie zadawania pytan i wlasciwie to powiem to tak.
razem z moja piekniejsza polowa mamy w posiadaniu dzialke na wsi w klasie przeznaczenia (chyba tak sie to nazywa) "B-R". na dzialce tej juz istnieja zabudowania a nawet ktos mieszka. jest to miejsce ktore nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego oraz nie ma wydanej decyzji o warukach zabudowy. planujemy wybudowac dom w miejscu w ktorym na rysunkach geodezji figuruje stodola (miesci sie to w granicach zabudowy dzialki budowlanej rolnej). faktycznie ta stodola zostala tak mocno nadszarpnieta zebem czasu ze jeszcze troszeczke drewna na opal z niej zostalo. Choc staralem sie zrozumiec dzial prawny to niestety sie poddalem i jesli mozecie mi powiedziec co po kolei powinienem zrobic i jakich kosztow sie spodziewac to bede wdzieczny
pozdrawiam
Ja bym zrobił tak:
1. Wizyta w gminie - z zapytaniem o mozliwości wybudowania się na tej nieruchomości