PDA

Zobacz pełną wersję : czy ktoś budował lub buduje SP-1001 ze Studio Projekt?



madziq
22-03-2007, 10:58
Czy ktoś buduje bądź budował Sp-1001 ???
http://www.studioprojekt.pl/projekt.php?id=SP-1001&strona=&str=real.php
Czy komuś rzucają się w oczy jakieś wady tego domu? Jestem zupe łnie zielona i nie wiem na co zwrócić uwagę.

magdzi_a
10-06-2007, 20:08
my budujemy

madziq
13-06-2007, 06:34
Super ze sie znalazl ktos komu sie tez ten projekt spodobal :D
na jakim etapie budowy jestescie?
My wlasciwie dopiero dostalismy pozwolenie na budowe i mamy robic wkrotce adaptacje projektu. co sugerujecie zmienic w gotowym projekcie poki mamy na to jeszcze czas?
nasza najwazniejsza zmiana to bedzie usytuowanie kotlowni w pomieszcz.gosp. kolo garazu-bo nie bedziemy miec najprawdopodobniej gazu.

koziolg1
28-06-2007, 08:03
Witam,
my tez juz posiadamy ten projekt i jestesmy na etapie adaptacji projektu.
Glowne zmiany to komin w pomieszczeniu gospodarczym kolo garazu bo jeszcze nie ma decyzji czym bedziemy ogrzewac, powiekszenie garazu o 1metr i likwidacja tej wneki w salonie.

Inne ciekawe propozycje?

Teraz tylko pozostaje pytanie czy damy finansowo rade :roll:
Poniewaz ceny jakie sa kazdy wie moze macie faktyczna ilosc materialow do budowy tego domku? Prosze najlepiej na priva.


P.S. Kolega dostal przedmiar innego domu z firmy sprzedajacej projektu i okazalo sie ze troche mu juz na samym poczatku zostaje materialu, ale mial szczescie ze na muratorze znalazl dziennik budowy i +- sprawa latwiejsza.

Z gory (tzn z Wroclawia :D ) dziekuje

teresab
13-08-2007, 12:36
Witam, jestem bardzo zainteresowana tym projektem. Jest tylko jeden feler, że łazienka jest taka wąziutka.Ja chciałabym zmieścić w niej kabinę prysznicową. Czy jest możliwość poszerzenia jej kosztem wiatrołapu?
Czekam pilnie na odpowiedź

rozyczka1191
30-10-2009, 22:46
Witam
Ja jestem na etapie krycia dachu- mam założoną więżbe i czekam jak sie rozstrzygnie reklamacja dachowk