PDA

Zobacz pełną wersję : Jak się zachować ?



28-02-2002, 09:29
Czy wskazane jest stawiać robotnikom po zakończeniu jakąś wódkę
i czy mogę ewetualnie się z nimi napić (symbolicznie - bo nie mam najmocniejszej głowy)i czy póżniej robotnicy nie będą się za bardzo spoufalać ?
Co mi radzicie bo nie mam doświadczenia i dopiero zaczynam.
Mile widziane spostrzezenia bardziej ode mnie doświadczonych inwestorek.
Beatka

dziuba
28-02-2002, 10:13
Ja raczej dałabym na wynos. A właściwie jak im zapłacisz to niech sobie sami kupują!

Alanta
28-02-2002, 10:34
W budownictwie jest rozpowrzechniona tzw. "wiecha", czyli oblewanie zakończonego etapu budowy. Jeśli jest jeden główny wykonawca, to wiechę robi się po postawieniu dachu (ekipa sygnalizuje to zatknięciem "wiechcia" na konstrukcji), u mnie każdy etap robił kto inny więc wiech miałam kilka :smile: . Jest przyjęte podziękować za dobrze wykonaną robotę, ale bez przesadyzmu. U mnie na początku były to przywiezione z domu ładne kanapki i po kilka piw (nie rozpijam nikogo wódką :smile: ), później odbywały się też grile w przyjacielskiej atmosferze. Oczywiście można to zrobić tylko z ekipą, z którą się dobrze współpracowało; są takie ekipy, które szybko robią swoje i nie oczekują niczego.

dziuba
28-02-2002, 11:22
Zawsze jakoś drażniło mnie to, że u nas wszystko, wszędzie z flachą się załatwi. Dlatego może na tak ostro reaguję.....
Pozdrawiam

Alanta
28-02-2002, 11:47
Dziuba, ja tez jestem przeciwniczką pijaństwa i nie ma mowy, żeby ktoś pił w czasie pracy, od razu by wyleciał !
Zdarzyło się też pare razy, że dokarmialiśmy ekipę, ale tylko w ewidentnych przypadkach, np. gdy opóźniło się betonowanie przez zepsutą pompę i trwało do późnych godzin wieczornych

dziuba
28-02-2002, 12:00
Kiedyś znajoma miała postawic flachę robotnikom - też jest anty. Zapytała się tylko czy ma być 1/2, 3/4 litr czy może 2 litry...
Wyszła do sklepu i przyniosła Fantę - bo panowie tylko wielkość ustalili.... hi hi hi

28-02-2002, 14:43
Dziękuję za porady