PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacja CO



antonof
25-06-2007, 22:03
Proszę o opinię tak wykonanej instalacji CO i CUW.
http://images27.fotosik.pl/7/78ca3573d52f0256.jpg (www.fotosik.pl)
Mam jeden dylemat. Sterownik do pieca ma jedno wyjście do pompy CO i jedno CUW, natomiast ja mam zamontowane dwie pompy: na parter i poddasze oraz jedną do CUW. W sumie w całym układzie ma pracować cztery pompy: od cyrkulacji-1szt. (pomijam bo pracuje oddzielnie), CO-2szt. i CUW-1szt. Max. pobór prądu na sterowniku to 1A. Gdybym chciał załączyć trzy pompy po max. obciążeniem to daje mi to pobór prądu rzędu 1.2A (3x90W). Czy to aby nie spowoduje przeciążenia czy coś w tym stylu - nie znam się na elektronice.
Planowane uruchomienie pieca za 2 dni.

adam_mk
26-06-2007, 00:07
Witaj
Jak masz problem tylko z obciążeniem styków (elementu załączającego) to zamiast pompy wepnij tam odpowiedni przekaźnik o właściwym dopuszczalnym obciążeniu.
Tym sterownikiem można załączyć i 100A stycznik.
Drobiazg usuwający obawy o przeciążenie.
Adam M.

beton44
26-06-2007, 06:44
a co to jest to niebieskie:

http://images23.fotosik.pl/8/bc30e80c7a3badd0med.jpg

lukol-bis
26-06-2007, 07:18
Zawór różnicowy.
Otwiera instalację, przy wzroście temperatury kotła, w czesie kiedy pompa nie pracuje.
Pozdrawiam

KosR
26-06-2007, 07:36