PDA

Zobacz pełną wersję : Dobrze to sobie wykombinowałam?



Lot_of_fun
03-07-2007, 11:15
Hej! Jestem nowa i zielona, ale planuję w przyszłym roku wybudować DOM, w związku z czym proszę o pomoc.
Dysponuję działką uzbrojoną we wszystko (pod Warszawą), a na początku przyszłego roku będę dysponować kwotą 550 000 PLN. Dodatkowo miesięcznie będę mogła odłożyć ok. 6000 PLN (praca stała i pewna).
Wymarzyłam sobie dom piętrowy o powierzchni użytkowej ok 250 m2 (z garazem dwustanowiskowym, włącznie) + ok. 40 m2 tarasu.
I teraz pytanie. Planuję wiosną zacząć budowę i do jesieni zamknąć stan surowy (z dachem, ale bez stolarki okiennej), a na wiosnę 2009 zrobić resztę wraz z tymczasowym wykończeniem parteru - na podłodze tanie linoleum, prymitywna kuchnia w pralni, etc. Na wiosnę 2010 wykończyć piętro na maxa, a rok później - parter na maxa.
Nie mogę wziąć kredytu, a nie chciałabym oszczędzać na materiałach wykończeniowych (marzy mi sie trawertyn na podłodze i podobne cuda), stąd pomysł rozłożenia wszystkiego na etapy. Jestem przyzwyczajona do prowizorki i to mnie nie przeraża.
Jak myślicie, dobrze to sobie wymyśliłam? Czy porywam się z motyką na słońce?
Pozdrawiam i czekam na miażdżącą krytykę, ale i trochę wsparcia :)

Monka81
03-07-2007, 11:34
Myśle że wcale nie porywasz się z motyką na słońce. Trochę duzo tych metrów ale myslę że dasz rad. Jeżeli będziesz odkładać jeszcze do tego po 6 tyś miesięcznie :o (swoją droga tez bym tyle chciała odkładać, albo chociaż zarabiać :lol: ) to moim zdaniem jest to możliwe. Przyznam się że nie ma pojęcia o materiałach wykończeniowych o któych mówisz, wiec nie wiem ile one kosztują :oops:
Ja niebawem zaczynam budowę domu parterowego z poddaszem użytkowym ok 157 m2 użytkowych (w sumie ok 190m2) dach kopertowy, wykończenie standardowe, bez tzw złotych klamek. Mam nadzieje że wydam na to wszystko 500 tyś PLN

KiZ
03-07-2007, 11:52
Hej! Jestem nowa i zielona (...)