PDA

Zobacz pełną wersję : projekt OKSANA pracownia ARCHIPELAG



Maryla1
04-01-2007, 11:24
Witam!
Zamierzam wybudować Oksane. Czy może ktoś już wybudował taki domek?

$ebo
18-08-2007, 20:24
Od dłuższego czasu próbuję znaleźć odpowiedni projekt domu dla mojej rodziny. OKSANA z Archipelagu jest projektem najbardziej zbliżonym do moich potrzeb i ograniczeń (dość wąska działka) może nie tyle wizualnie, co pod względem układu pomieszczeń. Przyznaje jednak, że jestem (jeszcze) laikiem zarówno w temacie projektów jak i ciągu dalszego. Zwracam więc się z prośbą o pomoc w ocenie Oksany. Cenne będą wszelkie uwagi.


link do projektu:
http://www.archipelag.pl/projekty-domow/oksana
[/b]

zielonooka
18-08-2007, 21:17
wiesz zatanawia mnie to co napisales :

jest projektem najbardziej zbliżonym do moich potrzeb i ograniczeń (dość wąska działka) może nie tyle wizualnie, co pod względem układu pomieszczeń
bo sa raz ze setki bardzo zblizonych (jak nie prawie identycznych) projektow na rynku - a byc moze troszke mniej "szalonych" jesli chodzi o zew. wyglad , a dwa ten dom jest na dzialke o min. 21.0x26.2 m - czyli nie takiej znowu bardzo waskiej

Uklad pomieszczen - taki "normalny" ani nie zachwyca ani nie powala na kolana
Prawde mowiac wydaje mi sie ze to nie projekt domu jednorodzinnego z 2stanowiskowym garazem a - dwustanowiskowy garaz z doklejonym na doczepke "domkiem" :-? Bardzo duza powiechnia dachu - i duzy kat nachlenia i chyba prawie calkowity brak scianek kolenkowych (chyba - bo nie mam przekroju wiec tylko sie moge zastanawiac jak niefajne sa pom. na poddaszu)
Na ok 4 osobowa rodzine - przewidziano 1 wspolna lazienke :-? (bo nie licze tego malenstwa na parterze ) - za to mamy absurdalnie duzy strych (do ktorego prowadza waskie i niewygodne schodki) oraz rownie duuuzy (wielkszy od lazienki :-? :o ) korytarz na poddaszu... duzy ale za to zueplnie nie ustawny i ciemny - czyli nawet nie zorganizuje sie tam jakiegosc kacika czy mini biblioteczki.