PDA

Zobacz pełną wersję : Z czego budujecie????



pawed2
23-08-2007, 14:47
Właśnie jestem przed decyzją na resztę mojego życia z czego mam budować swój dom??!!....Naprawdę nie wiem- bo chcę tanio a jednocześnie dobrze (zastanawiam się nad pustakiem max) projektantka poleciła beton komórkowy dodam że ściany będą jednowarstwowe. kusi mnie max ale proszę o wasze zdanie, skoro coś wybraliście na powstanie waszych domów to podzielcie się opinią dlaczego,czym się kierowaliście ceną jakością czy może firma...Czekam na opinie oraz rady ludzi dobrego serca :cry:

Geno
23-08-2007, 14:49
dodam że ściany będą jednowarstwowe. kusi mnie max ale proszę o wasze zdanie,

Moje zdanie jest takie,że jak zrobisz Maxa jednowarstowego to będzie ciekaweie w tym wątku.

pawed2
23-08-2007, 15:07
a mianowicie?????..bo jestem w tym temacie laik :oops: proszę o konkrety czyli co pustak nie bardzo :-?

Natalia Stanko
23-08-2007, 15:09
Pawle, rób jak ci każe projektant z BK- jeśli chcesz ścianę jednowarstwową.
Maxa musisz ocieplać.

Endriuszka
23-08-2007, 16:30
Pawle, rób jak ci każe projektant z BK- jeśli chcesz ścianę jednowarstwową.
Maxa musisz ocieplać.

a BK nie trzeba ocieplac ?????


P.S. BK to jest to samo co: "suporex" = beton komórkowy bo się już pogubiłem :( wiem że to jest naprawde dziecinne pytanie :oops: :oops: :oops:

czandra
23-08-2007, 17:10
Pawle, rób jak ci każe projektant z BK- jeśli chcesz ścianę jednowarstwową.
Maxa musisz ocieplać.

a BK nie trzeba ocieplac ?????


P.S. BK to jest to samo co: "suporex" = beton komórkowy bo się już pogubiłem :( wiem że to jest naprawde dziecinne pytanie :oops: :oops: :oops:

Ściany o grubości 36, 36,5, 40 lub 42 cm i przy gęstości 350 lub 400 (grubość bloczka zależy od producenta), murowanej na klej, nie trzeba ocieplać. Liczy się przy tym dokładność materiałów i wykonywanych prac. Wejdź sobie na stronę
http://www.xella.pl/downloads/pol/product/Poradnik_Murowanie_z_YTONGa.pdf
Jest tam sporo ciekawych informacji.

jacekp71
23-08-2007, 22:59