PDA

Zobacz pełną wersję : Tłuste linie po wymianie instalacji elektrycznej...



erwu76
25-08-2007, 10:09
Witam, kilka lat temu wymieniliśmy instalację elektryczną w całym mieszkaniu. Niestety w niektórych miejscach na ścianie, przez warstwę gładzi i farby "wyszedł" tłusty ślad w miejscu, gdzie idzie kabel...

Mieliśmy nadzieję, że jak kolejny raz pomalujemy, to tłuste linie znikną, ale nie. Kilka dni temu zrobiliśmy malowanie pokoju, a dzisiaj w tych samych miejscach pojawiają się kolejne tłuste linie :-(. Czy ktoś wie, jak można je zlikwidować ? Czy są może jakieś specjalne preparaty, którymi trzebaby pomalować te miejsca przed nałożeniem farby?

Trini
27-08-2007, 11:44
a moze to odparzenie ściany wychodzi?, nie znam się na tym ale na chłopski rozum to musi być wina kabla, może się z nim coś niedobrego dzieje... :-?

Kanton
27-08-2007, 21:14
hłe hłe
oczywiście że "wina kabla", po prostu kabel sie za płytko w ścianie usadowił, pole elektromagnetyczne przyciąga kurz i sie robu "tłusto"

erwu76
29-08-2007, 07:58
Dziękuję za sugestie.

Ja oczywiście wiem, że to wina kabla, bo plama "idzie po kablu".

Kanton, niemozliwe, żeby było tak, jak piszesz, że "pole elektromagnetyczne przyciąga kurz i sie robu "tłusto"", bo ltłusta linia pojawiła się na drugi dzień po malowaniu, to predzej obudowa kabla weszła w jakąś reakcję z gładzią...

No nic, powodu możemy sie tylko domyślać. Potrzebny jest pomysł na zlikwidowanie problemu :cry: .

rogacek
29-08-2007, 08:10
tapeta???

może wyszorować ślady czym co zobojętni tynk i da sie potem pomalować?? np. mydło malarskie

erwu76
29-08-2007, 13:42
tapeta???

Tapeta odpada. Ale popytam o to mydło malarskie... Dzięki!

martadb
08-09-2007, 12:38
ja miałam taki efekt po malowaniu duluxem
jeszcze nie próbowałam tego zamalować inną farbą więc zobaczę co będzie dopiero przy następnym malowaniu

erwu76
12-09-2007, 07:45
A ja już znam odpowiedź :D .

Kolega z pracy poradził mi, aby zamalować tłustą linię EMULSJĄ DO KASOWANIA ZACIEKÓW!