PDA

Zobacz pełną wersję : prośba o pomoc dla początkującego



rumis1975
27-08-2007, 18:33
witam nie znam się w ogóle na budowaniu domu.
ma pytanie odnosnie stropu gestozebrowego
jak rozpoznać czy jest dobrze wykonany? Strop był wylany w ostatnich dniach kwietnia tego roku .Do tej pory nie widać żadnych pęknięc od dołu ani od góry ale zauważyłem że górna częsc sciera się przy szorowaniu tępym metalem.
Czy to jest jakaś wada betonu czy moze braku wystarczającej ilości wody..?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Witos
27-08-2007, 18:39
pielęgnowałeś beton przez polewanie wodą w pierwszych dniach po zalaniu stropu?

rumis1975
27-08-2007, 19:06
pielęgnowałeś beton przez polewanie wodą w pierwszych dniach po zalaniu stropu? mnie akurat przy tym nie było--ekipa budowlana twierdzi ze tak

lee28
27-08-2007, 19:21
witam nie znam się w ogóle na budowaniu domu.
ma pytanie odnosnie stropu gestozebrowego
jak rozpoznać czy jest dobrze wykonany? Strop był wylany w ostatnich dniach kwietnia tego roku .Do tej pory nie widać żadnych pęknięc od dołu ani od góry ale zauważyłem że górna częsc sciera się przy szorowaniu tępym metalem.
Czy to jest jakaś wada betonu czy moze braku wystarczającej ilości wody..?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Przy betonie B20 górna warstwa nie powinna sie ścierać. Chyba że masz jakiś słabszy beton. Jeśli nie podlewasz betonu wodą to widać na nim dużo pęknięć.

rumis1975
27-08-2007, 19:28
witam nie znam się w ogóle na budowaniu domu.
ma pytanie odnosnie stropu gestozebrowego
jak rozpoznać czy jest dobrze wykonany? Strop był wylany w ostatnich dniach kwietnia tego roku .Do tej pory nie widać żadnych pęknięc od dołu ani od góry ale zauważyłem że górna częsc sciera się przy szorowaniu tępym metalem.
Czy to jest jakaś wada betonu czy moze braku wystarczającej ilości wody..?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Przy betonie B20 górna warstwa nie powinna sie ścierać. Chyba że masz jakiś słabszy beton. Jeśli nie podlewasz betonu wodą to widać na nim dużo pęknięć.