dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Grupa Szczecińska
  1. Tomek_Police DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    Tomek_Police Zarejestrowany: 19.09.2007 Posty: 654
    Cytat Napisał gosia@
    TOmek jadę dzisiaj do Ciepłej Chaty, piec VKK 226/4+ VIH K 300 + czujnik temperatury c.w.u.. Koszt samej kotlowni to ok 22.000. Piec roche na wyrost, ale ja mam 4 łazienki i we wczesniejszym domu eco compact nie dał rady obsłuzyc 2 nawet. TEraz mam schizę piecową A wod-kan masz juz wyceniony od doprowadzenia wody?
    22 kW, ja też wziąłem na wyrost ale Immergasa X2 26kW ze zbiornikiem 160l. Czy aby Eco compact to nie jest kocioł dwufunkcyjny? Jeśli tak to pewnie dlatego szło tak opornie Wod-kan miałem wyceniony od wyprowadzonej wody i kanalizą ponad chudziakiem. Przyłącze gazu zrobione od skrzynki przy płocie (Ciepła Chata kopała i wprowadzała do domu). Odnośnie pieca, popytaj się jakie mają inne możliwości/marki, czemu akurat Vailant?
  2. Slawek_K DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    Slawek_K Zarejestrowany: 03.12.2009 Posty: 810
    Cytat Napisał MusiSieUdac
    Czołem Grupa

    Mozecie sie podzielic, gdzie zamawialiscie kominek do domu

    Rozmawiam ze SteelArt ( na Struga), ale chcialabym porownac oferte, moze ktos z Was wspolpracowal z ta firma?

    Odwdzieczam sie czlowiekiem do gazu i hydrauliki. M.Lewandowski 0502031982
    Robil u nas instalacje i jak na razie wszystko ok
    Mi robił Steel-Art, jestem zadowolony, skłonni do małych negocjacji, cena na tym samym poziomie co inni...
  3. gosia@ Lider FORUM (min. 2800)
    gosia@ Zarejestrowany: 22.11.2004 Posty: 3846
    Tomek Vaillant bo oni maja jakas jazde vaillantwska ja powiedziłam ze nigdy wiecej po tych moich doswiadczeniach, ale od slowa, do słowa namowili nas Ale dziekuje, poparze na ten Twój. A masz do niego komin czy przez sciane wyprowadzone spaliny? Podobno przez sciane mozna tylko do 20 KW. Zbieram sie do Chaty i ExtraDachu, gdzie oczywiscie wybrałam najdrozsza dachowke ide poogladac czy jest na co zamienic Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje, wodke mnasz u mnie dobra
  4. Tomek_Police DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    Tomek_Police Zarejestrowany: 19.09.2007 Posty: 654
    Cytat Napisał gosia@
    Tomek Vaillant bo oni maja jakas jazde vaillantwska ja powiedziłam ze nigdy wiecej po tych moich doswiadczeniach, ale od slowa, do słowa namowili nas Ale dziekuje, poparze na ten Twój. A masz do niego komin czy przez sciane wyprowadzone spaliny? Podobno przez sciane mozna tylko do 20 KW. Zbieram sie do Chaty i ExtraDachu, gdzie oczywiscie wybrałam najdrozsza dachowke ide poogladac czy jest na co zamienic Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje, wodke mnasz u mnie dobra
    Ja też myślałem że ten znaczek dużo daje ale jak poczytałem FM dział o ogrzewaniu, to się przekonałem do swojego. Mam komin fi 160. Odnośnie dachówki na bank znajdziesz tańszą, my też na początku patrzyliśmy na Creatona a skończyliśmy z Robenem i jesteśmy zadowoleni z wyboru. Dach prezentuje się całkiem okazale



    zimowa aura
  5. MusiSieUdac Lider FORUM (min. 2800)
    MusiSieUdac Zarejestrowany: 25.01.2011 Posty: 3296
    Cytat Napisał Tomek_Police
    U mnie będzie robił Jacek Maślanka z Polic, porównywałem z inną firmą też z Polic która robi kominki i wyszedł zbliżony cenowo (ciut drożej) ale robi zabudowę z płyt krzemianowo-wapiennych co było na plus. Ma dostęp do praktycznie wszystkich kominków i ściągnął KFD Linea w najniższej cenie. W tym tygodniu rusza z zabudową
    Tomku, a moglbys dac namiar na priv?
  6. MusiSieUdac Lider FORUM (min. 2800)
    MusiSieUdac Zarejestrowany: 25.01.2011 Posty: 3296
    Cytat Napisał Slawek_K
    Mi robił Steel-Art, jestem zadowolony, skłonni do małych negocjacji, cena na tym samym poziomie co inni...
    Slawku, dziekuje za opinie



    Gosia - co do ogrzewania, zadzwon do tego Lewandowskiego co robil u nas, ( robil przylacza, inst wodno-kan i ogrzewanie)
    Wyszedl atrakcyjny cenowo, a do jego pracy nie mozna bylo sie przyczepic.
    Tu masz link do ich strony http://www.ogrzewaniepyrzyce.pl/


    Co do dachu, to mi sie nie udalo dogadac z extradachem - byli kompletnie stywni cenowo, za to kilkadziesiat metrow dalej ( kolo hurtowni Tato, tez na Cukrowej jest Veldach ( nie ten na Niemcewicza, tylko na Cukrowej) i tam dostalismy o duzo, duzo lepsza oferte.
  7. Tomek_Police DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    Tomek_Police Zarejestrowany: 19.09.2007 Posty: 654
    Cytat Napisał MusiSieUdac
    Tomku, a moglbys dac namiar na priv?
    http://www.szczecinkominki.pl/ lub w google wpisz Jacek Maślanka Police
  8. MusiSieUdac Lider FORUM (min. 2800)
    MusiSieUdac Zarejestrowany: 25.01.2011 Posty: 3296
    Cytat Napisał Tomek_Police
    http://www.szczecinkominki.pl/ lub w google wpisz Jacek Maślanka Police
    Dzieki wielkie
  9. madejka3 SYMPATYK FORUM (min. 10)
    madejka3 Zarejestrowany: 20.07.2009 Posty: 67
    Cytat Napisał kogut73
    Witam.Wiem że nie ta grupa.
    Ale to jedyna żyjąca grupa w tym rejonie.
    Mam pytanie -Gdzie w okolicach Stepnicy jest jakaś żwirownia.Chodzi o kupno 200 ton piasku do zasypania fundamentów .
    My zamawialismy od gościa z Dąbia - Pan Stanisław 514 645 809 w tamtym roku 450zł/25 ton a kamień z Goleniowa 602 708 011

    Czy ktoś z Was ma na zbyciu tymczasowe zamykane drzwi wejściowe? Jeśli nie to będziemy zbijać
  10. gosia@ Lider FORUM (min. 2800)
    gosia@ Zarejestrowany: 22.11.2004 Posty: 3846
    Musisieudać, dziekuje bardzooooooo
  11. szczukot Lider FORUM (min. 2800)
    szczukot Zarejestrowany: 29.02.2008 Posty: 4810
    Co do kominka, to ja kupiem 'lokalny' Aristo. Dobra konstrukcja i dobra cena. Mozna zamowic dowolny wymyslony wymiar. Szyby nie mylem przez rok. Dobrze rozwiazane dopalania spalin, nadmuch na szybe, szamot, itd.

    A co do pieca, to mam wlasnie eco compact dwufunkcyjny ze zbiornikiem chyba 80L - chyba 16 czy 18kW. I nie wiem co do tego maja 4 lazienki itp. Kapiecie sie w 4 na raz ?? U mnie podczas korzystania w prysznica, wanny i mycia naczyn recznie, goracej wody spokojnie wystarcza. Ustawiona cyrkulacaj - czyli kolejne straty ciepla. I nie mialem zdazenia, ze temp byla zanizona. Wczesniej mam zbiornik 300 L podlaczony do solarow. Piec dogrzewa wiec tylko roznice temperatur, i malo gazu pali w "stand-by" (grzeje tylko 80 L). Jezeli wczesniej cos Ci nie chodzilo, to chyba instalacja musiala byc skopana (piec zle ustawiony ?).

    Fantom
  12. gosia@ Lider FORUM (min. 2800)
    gosia@ Zarejestrowany: 22.11.2004 Posty: 3846
    Zakres prac wliczony w cene 1 m2
    1. wykonanie więźby dachowej
    2. deskowanie bądź płytowanie dachu
    3. folija paro przepuszczalna
    4. katrłaty+łaty
    5. obróbki blacharskie
    6. okna połaciowe
    7. dach płaski (kompletne krycie czyli docieplenie i 2 x papa)
    cena za robocizne 140 zł netto? jestem dzisiaj dobita cenowo, to jakas maskara jest Witaj dole inwestora
  13. gosia@ Lider FORUM (min. 2800)
    gosia@ Zarejestrowany: 22.11.2004 Posty: 3846
    SZczukot, tak wyglada ze miałam skopany piec i nikt nie wiedział co jest w nim skopane
  14. NELUSIA SYMPATYK FORUM (min. 10)
    NELUSIA Zarejestrowany: 04.12.2009 Posty: 39
    Cytat Napisał MusiSieUdac
    Czołem Grupa

    Mozecie sie podzielic, gdzie zamawialiscie kominek do domu

    Rozmawiam ze SteelArt ( na Struga), ale chcialabym porownac oferte, moze ktos z Was wspolpracowal z ta firma?

    Odwdzieczam sie czlowiekiem do gazu i hydrauliki. M.Lewandowski 0502031982
    Robil u nas instalacje i jak na razie wszystko ok

    my zamawialiśmy kominek Hajduka na Tkackiej, Volcano ATH bezramowe, kominek prezentuje się idelanie, jesteśmy b.zadowoleni. Braliśmy jeszcze pod uwagę studio kominkowe na Chopina ale tam pani mocno za mocno nalegała na Aristo.
  15. szczukot Lider FORUM (min. 2800)
    szczukot Zarejestrowany: 29.02.2008 Posty: 4810
    aha - walniety piec - tak myslalem.

    Fantom
  16. kogut73 STAŁY BYWALEC (min. 300)
    kogut73 Zarejestrowany: 28.08.2010 Posty: 316
    [quote=madejka3]My zamawialismy od gościa z Dąbia - Pan Stanisław 514 645 809 w tamtym roku 450zł/25 ton a kamień z Goleniowa 602 708 011

    Wielkie dzięki.
  17. MusiSieUdac Lider FORUM (min. 2800)
    MusiSieUdac Zarejestrowany: 25.01.2011 Posty: 3296
    Wielkie dzięki Kominkowi Doradcy

    Gosia, masz tu jeszcze kontakt do ekipy ciesielsko-dekarskiej,moze akurat bedzie taniej, 504893048, Sebastian
    Niestety,nie pociesze Cie, ale jak dojdzies do wykonczeniowki, tam dopiero zaczyna sie masakra cenowa- chocby taki kominek
  18. bitter Lider FORUM (min. 2800)
    bitter Zarejestrowany: 30.01.2008 Posty: 2776
    Polecam Wam kominki Nordpeis. Przyznam, że nie słyszałem o firmie zanim ktoś z tego forum mi nie poradził. Wygląd bomba, jakość pierwsza klasa. Spalanie w bardzo dobrych parametrach. Niestety trochę droższe od Hajduków, Pamy czy Arysto ale to inna klasa kominków.
  19. q-bis ELITA FORUM (min. 1000)
    q-bis Zarejestrowany: 10.02.2008 Posty: 1951
    Szukam deski modrzewiowej na taras - kupował ktoś ?
    A może jesion albo świerk ?
  20. szczukot Lider FORUM (min. 2800)
    szczukot Zarejestrowany: 29.02.2008 Posty: 4810
    Znajomi swojego czasu modrzew na taras w casto kupili. Ale to z dwa lata temu - moze ciagle sprzedaja. Bylo tanio i ciagle lezy

    Fantom
Pokaż wyniki od 73441 do 73460 z 77901