dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25
  1. #1

    Domyślnie Praca dodatkowa, czyli jak dorobić sobie do pensji.

    Witam!
    Pracuję na codzień jako pracownik biurowy.Pensja stała ale niewiele wyższa od najniższej krajowej.Z konieczności i jak na razie świadomego wyboru nie szukam innego stałego zajęcia.Jednak chciałabym zająć się czymś dodatkowo aby móc sobie dorobić.Na tą chwilę koleżanka poleciła mi pisanie transkrypcji.Poza tym ja sama zajmowałam się robieniem różnego rodzaju ozdób typu rękodzięło ale czytajac wypowiedzi na rożnych forach sprzedawanie własnych wyrobów to droga długa i raczej trudna,wymagająca na poczatek inwestycji w materiały a na tą chwilę chciałabym raczej ograniczyć wydatki.

    Zwracam się z prośbą o porady od osób, które zajmowały się czymś dodatkowo,mogą coś polecić lub mają za sobą pozytywne doświadczenia ze sprzedażą rękodzieła.
    Dodam,że z wykształcenia jestem mgr prawa,podyplomowo skończyłam szacowanie nieruchomości(w trakcie praktyk ale to także czasochłonny proces zanim zacznie przynosić wymierne korzyści).

    Będę wdzięczna za wskazówki.Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Dodam,że z wykształcenia jestem mgr prawa,podyplomowo skończyłam szacowanie nieruchomości(w trakcie praktyk ale to także czasochłonny proces zanim zacznie przynosić wymierne korzyści).
    Czyli sugerujesz,że sprzedaż rękodzieła przyniesie Ci większe korzyści finansowe niż praca w zawodzie

    Zawsze myślałam, że prawnik to dośc godziwy zawód, wycena nieruchomości też raczej z tych bardziej opłacalnych, a Ty się zajmujesz rękodziełem. To chyba jednak lepiej rozwijać i doskonalić się we własnym zawodzie aniżeli w produkcji ozdób.
    ---------------------------------------
    mój dom http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=90007

  3. #3

    Domyślnie

    Nie zajmuję się prawem tylko ukończyłam studia o takim kierunku.