dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Amelia 2
    Zarejestrowany
    Jun 2008
    Posty
    3.692
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    245

    Domyślnie Jaki internet w nowym domu

    Żyłam sobie w bloku bez tego problemu -UPC, kablówka, telefon z już nieistniejącym abonamentem socjalnym za 28-coś tam zeta głównie dla brata zza oceanu, który prawie darmo dzwoni na stacjonarny a teraz przeprowadzka na wieś i problemy. Chciałam przenieść tzw. zakończenie przyłącza z tanim abonamentem ale powiedzieli mi że wybierając Neostradę muszę przejść na droższy abonament za 50zł. Może ktoś wie czy jest jakiś operator nie stawiający takich wymagań? Nie znam się na tym kompletnie

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Trociu

    Zarejestrowany
    Oct 2007
    Posty
    7.907

    Domyślnie

    Tak to już na wsi bywa. Cież się, że wogóle masz opcję neostrady.

    Dodatkowo poszukaj po sieci, bo coś mi się kojarzy, że jakiś czas temu był jakiś wyrok sądu, iż nie można łączyć usługi telefonicznej z internetem - czyli nie mogą wymagać od Ciebie abonamentu telefonicznego tylko po to, abyś miała internet.

    I jak znajdziesz i zanim z tym pójdziesz do TP, to najpierw zdobądź na piśmie od nich w jakiś sposób, że neostrada jest możliwa do podłączenia. Bo potem mogą mówić, że nie ma możliwości technicznych

  3. #3
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Gosiek33
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Posty
    16.690
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    326

    Domyślnie

    O i u Ciebie zaczyna się jazda zorientuj się czy Netia nie działa u Ciebie?

    Mnie TPSA nawet telewizji z telefonem i internetem (wszystko w pakiecie) nie chcieli podłączyć - ,,nie ma warunków technicznych" - czyli 50 m od słupa

  4. #4
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar plamiak
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    Jędrzejów (prawie)