dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1

    Domyślnie Rura Pex/Alu/Pex Kantherm czy Comap - który lepszy ??????????

    Mam pytanie do osób znających sie na tym temacie. Pexy której firmy są lepsze? Kantherm, czy Comap ? Do podłogówki i grzejników
    Jestem laikiem w tym temacie. A może sa porównywalne ?
    Proszę o Wasze opinie

  2. #2

    Domyślnie

    Kan-therm jako marka cieszy sie wiekszym uznaniem niz Comap. Lepiej tez z dostepnoscia. Do tej pory te produkty z ktorymi mialem doczynienia z pod marki Comap nie byly jakas lipą wiec pex pewnie tez bedzie ok. Jesli masz jednak wybor obu produktow w podobnej cenie to sugerowalbym Kan

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    My teraz też jesteśmy przed wyborem pexa i nasz hydraulik kazał nam sie skupić na trzecg firmach Kan,Purmo i Vawin i powiedział że praktycznie są w tej samej klasie ale Kan jest nieco lepsza no i dają gwrancje


    Cytat Napisał tlalken Zobacz post
    Mam pytanie do osób znających sie na tym temacie. Pexy której firmy są lepsze? Kantherm, czy Comap ? Do podłogówki i grzejników
    Jestem laikiem w tym temacie. A może sa porównywalne ?
    Proszę o Wasze opinie

  5. #5
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Jarek.P
    Zarejestrowany
    Aug 2004
    Skąd
    pod Warszawą
    Posty
    7.502
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    442

    Domyślnie

    A inni producenci niby gwarancji nie dają???

    J.
    Dom w Lesie - Dziennik Budowy
    Nie tylko Dom w Lesie - moja strona

    Zasadzić dom, spłodzić drzewo i wybudować syna... czy jakoś tak...

  6. #6

  7. #7
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar plamiak
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    Jędrzejów (prawie)
    Posty
    1.237

    Domyślnie