dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1280 z 1280
Pokaż wyniki od 25.581 do 25.590 z 25590
  1. #25581
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    nie cykalam calego sklepu, ale pokaze Wam sklep gdzie kawe kupuje
    sprzedaja tam tylko kawy i herbaty









    to na koncu to do prazenia kawy, codziennie rano facet przyjezdza przed otwarciem i prazy swierza. Zapach w srodku niesamowity. Ba! przed drzwiami juz czuc kawe mimo mrozu. Sprobowalismy kilka i juz swoje ulubione wybralismy.

  2. #25582
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    tydzien temu nagralam
    Pan Dyskoteka daje czadu



  3. #25583
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie


  4. #25584
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    nie ucina pierwszego? jakis error pokazuje, moze przez youtuba pojdzie

  5. #25585
    Lider FORUM (min. 2800)
    mmikka

    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Skąd
    małopolska
    Posty
    3.183

    Cool

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kwiaciarnia2.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	19,7 KB
ID:	437958 Dobosze bardzo mi się podobają, tak samo te figurki co zaznaczyłam na fotce podebranej kwiaciarni
    Biały wianek jest fajny, jak wczoraj je pokazałaś, to kołnierz z lisa mi się przypomniał
    Zośka śliczna jest, futerko jej pięknie lśni.
    Ostatnio edytowane przez mmikka ; Wczoraj o 21:13

  6. #25586
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    Mika guzik widac, daj no wieksze zdjecie !!!!!!!!!


    dokupilam ich dzis jeszcze pare, no pare - 3, nie, 4, wkleje fotke potem bo robie te dzwonki i mi plecy odpadaja od stania - z bombkami to szybko szlo a tu jest dziubania w cholere

  7. #25587
    Lider FORUM (min. 2800)
    mmikka

    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Skąd
    małopolska
    Posty
    3.183

    Domyślnie

    Niby zapisuję powiększoną fotkę a jak wkleiłam pokazał też taką dziubdzinkę.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	figurka-jelenia.jpg
Wyświetleń:	14
Rozmiar:	27,4 KB
ID:	437959
    Znalazłam jeszcze takiego jelenia
    Ostatnio edytowane przez mmikka ; Wczoraj o 21:17

  8. #25588
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    Mika Jelen ma dobra wielkosc i go widac, tamten nadal maly i nie widac

  9. #25589
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    dzis kupilam jeszcze to:
    dziadka do orzechow na koniku bujanym i Mikolajka
    Mikolajek ma 47cm wiec fajna wielkosc a Dziadek 25cm






    i nastepne Dziadki bo M koniecznie chcial z czerwonym









    to te najwieksze co wczoraj wzielam sa ma 81cm, teb sredni na 63cm a te male na 35cm

    niestety tego sredniego drugiego nie mieli, byl tylko jeden. Bylismy w innym sklepie.
    czerwone teraz sie zgrywaja z duzym Mikolajem co stoi po drugiej stronie choinki
    wszystkie Dziadki wliczajac tego na koniku maja ruchome szceki i sa wajchy z tylu. Nie ze by orzecha to rozwalilo bo nie (Made in China ) ale sam fakt ze dzialaja jest fajny.


    oba futrzaki sa naprawde bardzo fajne, ale nie bede wieszac na drzwiach bo tam juz na ;ustach jest i za duzo. Jeden idzie do lazienki - a zeby tak swiateczne sikac, a drugi na gorze na korytarzu albo u mnie w sypialce, jeszcze sie zastanowie.

  10. #25590
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar mania1220
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Other side of the globe
    Posty
    12.214
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    a teraz moje dzielo z ktorego jestem dumna

    zeby nie bylo ze kupione







    i wyszlo tak









    pikny!
    kazdy dzwonek dzwoni, nawet te maciupkie piczki jak potrzasalam calym to odrazu mi sie kojarzyly konie, sanie, kulig.
    wszystkie sa srebrne bo nierdzewki i troche chromowanych, zolte sie od swiatla odbija.
    lekki nie jest.
    srednica prawie 50cm
    Ostatnio edytowane przez mania1220 ; Dzisiaj o 00:04

Strona 1280 z 1280

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony