dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 56
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    br

    Zarejestrowany
    Dec 2003
    Posty
    1

    Domyślnie UWAGA OSZUST PRZESTROGA DLA PRZYSZŁYCH KLIENTÓW - CAMP-MONT

    UWAGA OSZUST PRZESTROGA DLA PRZYSZŁYCH KLIENTÓW - CAMP-MONT inż. Michał Baran Bydgoszcz 85-791 ul. Geodetów 7 prowadzona przez Michała Barana jest niesolidna. Nie przestrzega umów, jakość prac jest mierna. W umowie Cmap –Mont zapewnia miesięczne wykonanie usługi, a trwa to już 11 miesięcy. Jakiekolwiek przywoływanie Pana Michała Barana do porządku nie przynosi skutków. Przestroga dla przyszłych klientów NIE UFAJCIE TEJ FIRMIE. Zresztą postaram się ostrzec przed działalności tej firmy w serwisach branżowych.

  2. #2

    Domyślnie

    Hej
    Jestem nowa, zielona i szukam informacji

    Jak w temacie, zna ktoś tą firmę, ma wlasne doświadczenia?
    Proszę o wszystkie informacje, posty powyżej jest hmmm....dość stary

    dziękuję

  3. #3
    Lider FORUM (min. 2800) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Paty
    Zarejestrowany
    Jan 2004
    Posty
    2.969

    Domyślnie

    A dlaczego akurat interesuje Cię ta firma skoro Ty jesteś z Gadańska a firma z Bydgoszczy? Dziwne...............

  4. #4

    Domyślnie

    Jestem z Gdyni, to obok...ale nie to samo
    A dlaczego nie może mnie interesować i co w tym dziwnego? Firma jak firma, w Wawie domy budują często Kaszubi lub Górale i nikogo to nie dziwi

  5. #5
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE Avatar Teska
    Zarejestrowany
    Oct 2002
    Skąd
    Berlin
    Posty
    22.094
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    561

    Domyślnie

    a post z 6 grudnia 2003????


    pomyłka jakaś...

  6. #6
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    Janussz

    Zarejestrowany
    Nov 2003
    Posty
    3.769

    Domyślnie

    Sylwia