dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie tynkowanie drewnianego domu

    Witam, chciałbym ocieplić i otynkować drewniany dom z bali ale jestem zielony w tych sprawach. aktualnie dom jest ocieplony wełną i przykryty jakimiś cienkimi płytami drewnianymi. Ja chciałbym ocieplić i otynkować ten dom, nie wchodzą tu w gre żadne sidingi, blachy, płyty... Czy jest możliwość otynkowania takiego domu? wiem, że nie moża stosować styropianu, więc bedzie wełna, i tu sie pojawia ten problem, jak i czy da sie takie cos otynkować?
    Ostatnio edytowane przez Quaritto ; 21-09-2012 o 13:55

  2. #2
    DOMOWNIK FORUM (min. 500) Avatar zbyszek57
    Zarejestrowany
    Feb 2011
    Skąd
    wioska budowlana
    Kod pocztowy
    96-321
    Posty
    770

    Domyślnie

    hm.... pomijam fakt tynkowania domu z drewna...ale czemu nie mozma zastosować styropianu? jakieś szczególne powody? Grenpeace sie czepia?
    czy jacyś inni?
    Cieplisz, skoro musisz. dom tak samo jak szkieleciaka i tak samo go tynkujesz.

  3. #3

    Domyślnie

    no fajnie by tak było, alee z tego co wygrzebałem z neta to nie powinno się stosować styropianu ponieważ zatrzymuje on wilgoć a drewno powinno oddychać(?) dlatego wskazana jest wełna..

  4. #4
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Mariano733

    Zarejestrowany
    Oct 2012
    Posty
    9

    Domyślnie

    Być może chodzi tutaj o kwestie ekologiczne ... niektóre materiały są naprawdę złe dla środowiska.

  5. #5
    DOMOWNIK FORUM (min. 500) Avatar zbyszek57
    Zarejestrowany
    Feb 2011
    Skąd
    wioska budowlana
    Kod pocztowy
    96-321
    Posty
    770

    Domyślnie