dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    stmartin

    Zarejestrowany
    Feb 2014
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    1

    Domyślnie Układanie paneli podłogowych ciągiem

    Witam, jestem początkujący , kupiłem mieszkanie i chcę ułożyć panele podłogowe ciągiem w całym mieszkaniu z wyjątkiem kuchni i łazienki.
    Czytałem instrukcje oraz oglądałem filmiki na YouTube instruktażowe jak układać panele , i nie jest to trudne. Panele chcę położyć ciągiem z salonu do przedpokoju z przedpokoju do pokojów bez progów oczywiści z zachowaniem szczelin dylatacyjnych przy ścianach.
    Poniżej rozkład mieszkania
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mieszkanie.jpg
Wyświetleń:	382
Rozmiar:	12,0 KB
ID:	239434
    Tutaj rozkład mieszkania z planem układania paneli
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mieszkanie_panelami.jpg
Wyświetleń:	715
Rozmiar:	14,7 KB
ID:	239435

    Moje pytanie czy taki układ paneli ma sens z punktu technicznego, nie podobają mi się listwy dlatego chcę układać panele ciągiem.
    Czy układając panele ciągiem w ten sposób powinienem o czymś pamiętać, wiem że max co 8 m musi być szczelina dylatacyjna, u mnie akurat najdłuższa odległość ma niecałe 8 m.

    Proszę o wszelkie sugestie i podpowiedzi.

  2. #2
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    PaGo77

    Zarejestrowany
    Jan 2018
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    02-232
    Posty
    19

    Domyślnie Kierunek układania paneli w mieszkaniu - która wersja?

    Ja mam podobny dylemat jak kolega z postu powyżej. Proszę o wasze opinie w sprawie kierunku układania paneli w moim mieszkaniu. Poniżej wersje z rysunkami technicznymi. Dziękuje.

    Wersja I:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bcf0b91efa8d6122gen.jpg
Wyświetleń:	312
Rozmiar:	58,5 KB
ID:	416911

    Wersja II:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję