dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Domyślnie Jaki sterownik

    Witam
    Mam taki problem nie moge zdecydowac sie jaki wybrac sterownik . Do tej pory najbardziej odpowiadal mi Ecoal ale z wybranym kociolkiem nie wystepuje i teraz czym najlepiej go zastapic ? Moje oczekiwania
    1.Sterowanie popgodowe
    2.Pompy C.O C.W podlogowka
    3.Funkcjonalne sterowanie PID
    4.Praca w automacie (moze bede korzystal a moze nie )
    5.Zdalny dostep fajnie jak jest
    Widzialem podczas pracy sterownik SPP jest dosc fajny fajnie steruje piecem ale jest dosc ubogi w pozostale funkcje. Na dzien dzisiejszy rozwazam dwa Irid pid lub Bruli ale jakos Bruli mnie nie przekonuje moze ktos bardziej doswiadczony pomoze podjac decyzje

  2. #2

    Domyślnie

    Ja używam Iryda i muszę powiedzieć, że jest to bardzo dobry sterownik z mocno rozbudowanym kombajnem i możliwością dopasowania do własnych potrzeb. Jedyny minus, brak podglądu przez neta. Jeśli chodzi o sterowanie kotła i poszczególnych układów CO, CWU, cyrkulacji i OP, rewelacja.
    Domek 425m2, kubatura 1700m3
    http://muratordom.pl/galerie/wnetrza/domek,1949/

    Szukasz psa? Chcesz psa? Nie kupuj, tylko adoptuj!!!
    http://akity.pl/

    http://www.anetasobierysuje.pl/

  3. #3
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) Avatar karoka65
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Stary Grodków
    Kod pocztowy
    48-319
    Posty
    11.071

    Domyślnie

    To już chyba wiem jaki piec wybrałeś

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Napisał karoka65 Zobacz post
    To już chyba wiem jaki piec wybrałeś
    Jeszcze nie na 100% ale wielce prawdopodobne

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Napisał Robosek Zobacz post
    Witam
    Mam taki problem nie moge zdecydowac sie jaki wybrac sterownik . Do tej pory najbardziej odpowiadal mi Ecoal ale z wybranym kociolkiem nie wystepuje i teraz czym najlepiej go zastapic ? Moje oczekiwania
    1.Sterowanie popgodowe
    2.Pompy C.O C.W podlogowka
    3.Funkcjonalne sterowanie PID
    4.Praca w automacie (moze bede korzystal a moze nie )
    5.Zdalny dostep fajnie jak jest
    Widzialem podczas pracy sterownik SPP jest dosc fajny fajnie steruje piecem ale jest dosc ubogi w pozostale funkcje. Na dzien dzisiejszy rozwazam dwa Irid pid lub Bruli ale jakos Bruli mnie nie przekonuje moze ktos bardziej doswiadczony pomoze podjac decyzje
    Bruli

  6. #6

    Domyślnie

    Nie wiem jaki tam teraz jest palnik? ale fajną opcją byłby używany ecoal jest już ich trochę na rynku a pewnie będzie jeszcze więcej

  7. #7
    Lider FORUM (min. 2800)
    kobra64

    Zarejestrowany
    Oct 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Kod pocztowy
    32-020
    Posty
    3.089

    Domyślnie

    Szukaj czegoś co sobie dobrze radzi z opałem. Wodotryski to pierdoły po parę groszy warte. Strefy czasowe do CWU czy CO - za 3 dychy wyłącznik czasowy z marketu i masz. Jak ster ma wyjścia na 2 pompy - wpinasz przez taki wyłącznik CWU ze ściany i już masz i strefy dla CWU i wyjście na pompę podłogi ze steru. Sterownik pogodowy za sto parę zeta też się kupi. Liczy się dobry algorytm i dobre, czyste spalanie - reszta to tylko bajery.
    podgląd pracy mojego kotła domowego: www.ekotlownia.pl/sterownik-5/230 i zakładowego: www.ekotlownia.pl/sterownik-5/158

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobra64 Zobacz post
    Szukaj czegoś co sobie dobrze radzi z opałem. Wodotryski to pierdoły po parę groszy warte. Strefy czasowe do CWU czy CO - za 3 dychy wyłącznik czasowy z marketu i masz. Jak ster ma wyjścia na 2 pompy - wpinasz przez taki wyłącznik CWU ze ściany i już masz i strefy dla CWU i wyjście na pompę podłogi ze steru. Sterownik pogodowy za sto parę zeta też się kupi. Liczy się dobry algorytm i dobre, czyste spalanie - reszta to tylko bajery.
    Wlasnie chodzi mi o taki co dobrze radzi sobie z opalem Podlogowke to sobie wysteruje w inny sposob stref czasowych tez raczej nie bede urzywal

  9. #9
    Lider FORUM (min. 2800)
    kobra64

    Zarejestrowany
    Oct 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Kod pocztowy
    32-020
    Posty
    3.089

    Domyślnie

    To nie płać za bajery - bierz taki co skutecznie i czysto spala ekogroszek.
    podgląd pracy mojego kotła domowego: www.ekotlownia.pl/sterownik-5/230 i zakładowego: www.ekotlownia.pl/sterownik-5/158

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobra64 Zobacz post
    To nie płać za bajery - bierz taki co skutecznie i czysto spala ekogroszek.
    Ok tylko narazie nie napisales jaki to jest Mam tylko czysto teortyczne wyobrazenie co bym potrzebowal w praktyce zawwsze jest inaczej.

  11. #11
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar timon120777
    Zarejestrowany
    Feb 2011
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Kod pocztowy
    96-200
    Posty
    3.561

    Domyślnie

    zajrzyj w Kobry stopkę i będziesz wiedział
    TERMO-ECO 19KW BRUCER ST37/ COBRA/SCORPION
    Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.
    Jedynym sposobem by zmądrzeć jest gra z mądrzejszym przeciwnikiem
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...nik-dwustanowy
    LINK DO PORADNIKA ZABLOKOWAŁ ADMINISTRATOR JAKO NIEZGODNY Z REGULAMINEM

  12. #12

    Domyślnie

    Cytat Napisał timon120777 Zobacz post
    zajrzyj w Kobry stopkę i będziesz wiedział
    Ok juz wiem Widzialem ten sterownik wiem jak pracuje wymienil go kolega u siebie jest ok ale dla mnie troche malo (tylko moje zdanie) Moze byc fajnym sterownikiem za jakis czas jak bedzie cos rozwijane

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony