dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Domyślnie Co robić budowa domku

    Witam mam mały problem bo jestem zielony zupełnie w tych sprawach i nawet nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział o tego tematu jeśli nie to przepraszam.
    Mam na wsi stare zabudowania w któryś ktoś już mieszkał ale domu już tam nie ma bo ojciec ziemie kupił bez domu była tez stodoła po której zostały tylko fundamenty , został chlew i budynek gospodarczy z gliny 5x8 i własnie z tego budynku chce zrobić mały domek mieszkalny mianowicie chce podwyższyć artyk i zrobić górkę ale teraz pytanie o Was czy dadzą mi pozwolenie na budowę jeśli budynek znajduje się zalewie 8m o lustra wody? Co ja mam teraz zrobić od czego zacząć do kogo iść?

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.081
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie

    Do gminy po warunki zabudowy, tudzież MPZP.
    Potem do architekta, czy z budynku gospodarczego wogóle da się zrobić dom. Aby podwyższyć ściany fundament musiałby mieć odpowiednią nośność, w co wątpie.

  3. #3
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    danm

    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    00-999
    Posty
    7

    Domyślnie

    Nie chcę Cię załamywać, ale coś mi się wydaje, że chyba nic z tego nie będzie...

  4. #4

    Domyślnie

    dzięki Kolego za zainteresowanie tematem ok nośność fundamentu może nie wytrzymać a jak Twoim zdaniem z tym pozwoleniem może to wyglądać dadzą czy nie nawet mogę to zburzyć i od nowa postawić tylko czy gmina wyda owe pozwolenie?

  5. #5
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar robert skitek
    Zarejestrowany
    Jul 2004
    Skąd
    Mikołów
    Posty
    4.527
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    152

    Domyślnie