dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 90 z 90
Pokaż wyniki od 1.781 do 1.789 z 1789
  1. #1781
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar MMark.
    Zarejestrowany
    Nov 2014
    Skąd
    Katowice
    Posty
    180

    Domyślnie

    Ta osb wystarczy tylko gruntem przemalować przed klejeniem styropianu czy jakoś przeszlifować też trzeba?

  2. #1782
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar sebcioc55
    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Skąd
    Kościuszki
    Kod pocztowy
    72-221
    Posty
    2.100

    Domyślnie

    Wystarczy zagruntowac gruntem szczepnym (z piaskiem kwarcowym). Natomiast mi klej nie trzymal ale to chyba wina temperatur. Natomiast na piane kleilo sie elegancko i trzyma nadal

  3. #1783
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar MMark.
    Zarejestrowany
    Nov 2014
    Skąd
    Katowice
    Posty
    180

    Domyślnie

    Dzięki, w tym roku będę atakował szczyty u siebie to przynajmniej wiem już jak

  4. #1784
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    Dulin7

    Zarejestrowany
    Feb 2018
    Skąd
    Olsztyn
    Posty
    191

    Domyślnie

    Mam pytanie odnosnie dachowki. Tez bede kryl alegra9 moje pytanie to czy trzeba sprawdzac koniecznie srednia dlugosc krycia ukladajac dachowki na plaskim i mierzac tak jak producenci zalecaja na dachowkach z konkretnej dostawy? Czy faktycznie dachowki w paletach moga sie tak roznic ze nie sprawdzi sie rozstaw podawany przez producenta w katalogu? Na filmach Lukasza budowlanca nie widzialem zeby ukladal on dachowki i cos mierzyl. Po prostu mierzyl polac i wyliczal rozstaw lat mieszczacy sie w widelkach jakie podaje producent. Nie mam jeszcze dachowki na budowie a chcialbym zaczac lacic dach. Sebastian walczyles z taka dachowka juz a wiec moze podpowiesz na co ewentualnie uwazac. Jakas garsc porad od samoroba dla samoroba
    Pozdrawiam

  5. #1785
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar sebcioc55
    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Skąd
    Kościuszki
    Kod pocztowy
    72-221
    Posty
    2.100

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dulin7 Zobacz post
    Mam pytanie odnosnie dachowki. Tez bede kryl alegra9 moje pytanie to czy trzeba sprawdzac koniecznie srednia dlugosc krycia ukladajac dachowki na plaskim i mierzac tak jak producenci zalecaja na dachowkach z konkretnej dostawy? Czy faktycznie dachowki w paletach moga sie tak roznic ze nie sprawdzi sie rozstaw podawany przez producenta w katalogu? Na filmach Lukasza budowlanca nie widzialem zeby ukladal on dachowki i cos mierzyl. Po prostu mierzyl polac i wyliczal rozstaw lat mieszczacy sie w widelkach jakie podaje producent. Nie mam jeszcze dachowki na budowie a chcialbym zaczac lacic dach. Sebastian walczyles z taka dachowka juz a wiec moze podpowiesz na co ewentualnie uwazac. Jakas garsc porad od samoroba dla samoroba
    Pozdrawiam
    Powiem Ci że raczej powinny byc zawsze takie same, ja tak zawsze przyjmowałem i jest git Natomiast ja bym nie łacił bez dachówek na przymiarkę, zawsze fajnie jest sobie je przymierzyć i zobaczyć jak wyjdzie. Ja np zrobiłem w garażu wszystko jak każe producent i odległość od ostatniej łaty do łaty do łaty kalenicowej wyszła za duża i musiałem przesuwać ostatnie cztery rzędy dachówek aby to zniwelować, nic nie widać ale miałem dodatkową robotę. Więc lepiej wszystko sobie przymierz rozrysuj na dachu. Zaznacz sobie łaty na dachu i przykrec dwie pierwsze i dwie ostatnie i łate kalenicową, połóż dachówke i zobacz jak to wyglada. Jak nie masz dachówki na budowie to pojedz do jakiejs hurtowni i kup taki kolor jaki mają, albo pożycz z ekspozycji.
    Rady: dużo będzie dachówek uszkodoznych, a nawet ostatnio trafiły mi się pokrzywione! wszystkie odkładaj na bok i rób zdjęcia, oddadzą Ci za to pieniądze. Nie przejmuj się że czasem coś nie bedzie pasować w 100%, one nie mają milimetrowej dokładności. Po prostu musza dobrze leżeć i się nie kiwać pod dotknięciem ręki, czasami trzeba je lekko dobić od lewej czy prawej, jak każdą dachówkę.
    To co umiem to zrobię sam, a tego czego nie umiem to się nauczę i też zrobię

    Dziennik budowy

  6. #1786
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    Dulin7

    Zarejestrowany
    Feb 2018
    Skąd
    Olsztyn
    Posty
    191

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebcioc55 Zobacz post
    Powiem Ci że raczej powinny byc zawsze takie same, ja tak zawsze przyjmowałem i jest git Natomiast ja bym nie łacił bez dachówek na przymiarkę, zawsze fajnie jest sobie je przymierzyć i zobaczyć jak wyjdzie. Ja np zrobiłem w garażu wszystko jak każe producent i odległość od ostatniej łaty do łaty do łaty kalenicowej wyszła za duża i musiałem przesuwać ostatnie cztery rzędy dachówek aby to zniwelować, nic nie widać ale miałem dodatkową robotę. Więc lepiej wszystko sobie przymierz rozrysuj na dachu. Zaznacz sobie łaty na dachu i przykrec dwie pierwsze i dwie ostatnie i łate kalenicową, połóż dachówke i zobacz jak to wyglada. Jak nie masz dachówki na budowie to pojedz do jakiejs hurtowni i kup taki kolor jaki mają, albo pożycz z ekspozycji.
    Rady: dużo będzie dachówek uszkodoznych, a nawet ostatnio trafiły mi się pokrzywione! wszystkie odkładaj na bok i rób zdjęcia, oddadzą Ci za to pieniądze. Nie przejmuj się że czasem coś nie bedzie pasować w 100%, one nie mają milimetrowej dokładności. Po prostu musza dobrze leżeć i się nie kiwać pod dotknięciem ręki, czasami trzeba je lekko dobić od lewej czy prawej, jak każdą dachówkę.
    Mozesz dokladniej opisac co poszlo nie tak? Chodzi o to ze odleglosc wyszla za duza i gasior nie zakrywal zamkow dachowki przy zastosowaniu odleglosci ostatniej laty od wierzcholka dachu?

  7. #1787
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar sebcioc55
    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Skąd
    Kościuszki
    Kod pocztowy
    72-221
    Posty
    2.100

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dulin7 Zobacz post
    Chodzi o to ze odleglosc wyszla za duza i gasior nie zakrywal zamkow dachowki przy zastosowaniu odleglosci ostatniej laty od wierzcholka dachu?
    Dokładnie. Z resztą przy kącie 40* ciężko jest zrobić tak żeby wszystko było ładnie zakryte. Teraz bym dojechał ostatnią łatą na maxa ile się da pod łatę kalenicową. Im Większy kąt tym bardziej można dojechać - polecam.
    To co umiem to zrobię sam, a tego czego nie umiem to się nauczę i też zrobię

    Dziennik budowy

  8. #1788
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    Dulin7

    Zarejestrowany
    Feb 2018
    Skąd
    Olsztyn
    Posty
    191

    Domyślnie

    Ja mam dach 30* a wiec powinno wszystko ladnie siasc ale przyjze sie tematowi dokladniej, dzieki za uwage. Masz moze jeszcze jakies tipy? Czytalem ze przy kryciu domu byles zadowolony ze wzialec ludzi bo pozwolilo Ci to uniknac bledow. Mozesz napisac np jakich bledow?

  9. #1789
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar sebcioc55
    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Skąd
    Kościuszki
    Kod pocztowy
    72-221
    Posty
    2.100

    Domyślnie

    Nie pamiętam o co mi chodziło. Teraz nikogo oprócz pomocy do wrzucania dachówki nigdy bym już nie wziął. Kiedyś byłem niedoświadczony itp.... teraz jest inaczej i diabeł wcale nie jest taki straszny jakim go malują
    To co umiem to zrobię sam, a tego czego nie umiem to się nauczę i też zrobię

    Dziennik budowy

Strona 90 z 90

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony