dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 37
  1. #1

    Domyślnie LTE i WIFI w domu

    Chcę kupić kartę do internetu lte bez abonametu, np w plusie. I do tego potrzeba mi jakiś modem i router czy modemorouter w który sobie tą kartę wetknę i będzie wifi w domu. Nie znam się zbytnio na tym.
    Jaki sprzęt proponujecie ? Chodzi mi o rozwiązania raczej tanie, to nie internet do ściągania filmów i jakichś mega gier sieciowych. Tylko taki żeby sobie był jak mi sie zachce coś tam na tablecie wygooglać na kanapie

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar qubic
    Zarejestrowany
    May 2011
    Skąd
    Zielona Góra
    Posty
    2.520

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michal_Wawa Zobacz post
    Chcę kupić kartę do internetu lte bez abonametu, np w plusie. I do tego potrzeba mi jakiś modem i router czy modemorouter w który sobie tą kartę wetknę i będzie wifi w domu. Nie znam się zbytnio na tym.
    Jaki sprzęt proponujecie ? Chodzi mi o rozwiązania raczej tanie, to nie internet do ściągania filmów i jakichś mega gier sieciowych. Tylko taki żeby sobie był jak mi sie zachce coś tam na tablecie wygooglać na kanapie
    spróbuj jakiś stary smartphone do tego zaprząc albo kupić coś taniego na androidzie. jakiś LG tani ?
    sezon 2014/15 DEVI 1162 kWh PC JULA 2679/7738 kWh(zużycie/produkcja)
    sezon 2015/16 DEVI 2390 kWh PC JULA 2260 kWh

    We wszystkim trzeba zachować umiar.
    Z umiarem włącznie.

  3. #3

    Domyślnie

    Ja mam router Tp-Link Mr3420. Innego w rozsądnej cenie nie znalazłem. Mało jest routerów dla modemów 3g/4g na usb. do tego modem na usb , w którego wkladasz kartę sim. U mnie śmiga świetnie.

  4. #4

    Domyślnie

    poszukaj na Allegro routera LTE. Ja mam teraz D-Linka podlaczanego do sieci. W nim jest karta sim PLUS LTE, dziala dobrze chodz wczesniej mialem Samsunga przenosnego i tamten byl mocjniejszy i szybszy, tez mozna je tanio wyrwac