dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 14
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 272
  1. #1
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    e_gregor

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Wrocław, Oleśniczka
    Kod pocztowy
    51-314
    Posty
    521

    Domyślnie M72bL - mam ambitny zamiar postawić własnoręcznie

    Witam serdecznie brać forumową!

    Na imię mam Grzesiek. Z wykształcenia elektronik ale ogólnie samorób w wielu dziedzinach. Z budowlanką nie mam za wiele doświadczenia. Jedyne co osiągnąłem to samodzielne urządzenie swojego małego mieszkanka ze stanu deweloperskiego pod klucz. Zdaję sobie sprawę, że budowa domu to znacznie większe wyzwanie... no ale do odważnych świat należy.

    Cel:
    Zielony Ogród wariant II - prosta parterówka. Liczę, że zmieszczę się w cenie dwupokojowego mieszkania we Wrocławiu. Ogrzewanie kominkiem z DGP, rekuperacja plus grzejniki/maty elektryczne. Do tego znacznie lepsza izolacja domu niż w projekcie i dobre okna. Skromnie i funkcjonalnie.

    Prace które raczej zlecę:
    - posadzki
    - więźba
    - wstawienie okien
    - tynki (rozważam też naukę tynkowania lub klejenie płyt GK)

    Na czym stoję:
    Jakiś miesiąc temu kupiłem już działkę na wschód od Wrocławia. Niemal prostokąt o wymiarach około 27x46m. Skrzynka elektryczna stoi przy działce. Woda jest po drugiej stronie drogi. Zleciłem już wykonanie map do celów projektowych, zakupiłem projekt, złożyłem wniosek o wypis i wyrys z mpzp. Czas zacząć się rozglądać a architektem do adaptacji no i za kierownikiem budowy.

    Działka po koszeniu buszu przy pomocy kosy spalinowej
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dzialka.jpg
Wyświetleń:	566
Rozmiar:	67,6 KB
ID:	337334

    Mały wykopek: około 25cm humusu, może bardziej "humusu", bo to brudny piasek
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykopek.jpg
Wyświetleń:	618
Rozmiar:	97,8 KB
ID:	337335