dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 10
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 193
  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    wrozansk

    Zarejestrowany
    Aug 2017
    Skąd
    Radziuszki
    Kod pocztowy
    16-500
    Posty
    124

    Domyślnie Kocioł na pellet do dobrze ocieplonego domu

    Dzień dobry,

    Jaki kocioł na pellet sprawdziłby się w domu z:
    - powierzchnią ogrzewaną 256 m2
    - OZC na poziomie 7,8 kW
    - 100% podłogówki
    ?

    Zależy mi na jak największej "bezobsługowości" i jak najbardziej rozbudowanym sterowaniu. Chciałbym za sam kocioł wydać nie więcej jak 10k - 12k PLN.

    Nie znam się w ogóle na kotłach, dotychczas badałem temat głównie pomp ciepła, gdyż to jest mój pierwszy wybór. Jednak z pewnych względów montaż pompy może nie być taki prosty, więc muszę wybadać też alternatywne rozwiązania. Gazu nie mamy, w butle się nie chcę ładować a ekogroszek uważam za zło wcielone. Zostaje pellet.

    Pozdrawiam,

    Wojciech

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał wrozansk Zobacz post
    Dzień dobry,

    Jaki kocioł na pellet sprawdziłby się w domu z:
    - powierzchnią ogrzewaną 256 m2
    - OZC na poziomie 7,8 kW
    - 100% podłogówki
    ?

    Zależy mi na jak największej "bezobsługowości" i jak najbardziej rozbudowanym sterowaniu. Chciałbym za sam kocioł wydać nie więcej jak 10k - 12k PLN.

    Nie znam się w ogóle na kotłach, dotychczas badałem temat głównie pomp ciepła, gdyż to jest mój pierwszy wybór. Jednak z pewnych względów montaż pompy może nie być taki prosty, więc muszę wybadać też alternatywne rozwiązania. Gazu nie mamy, w butle się nie chcę ładować a ekogroszek uważam za zło wcielone. Zostaje pellet.

    Pozdrawiam,

    Wojciech
    Jeżeli chcesz coś dobrego , bezobsługowego z rozbudowaną automatyką to podejrzewam że będziesz musiał wydać więcej niż 12k

    Bezobsługowość to czyszczenie palnika i wymiennika automatyczne przynajmniej jak dla mnie.