dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    Dorianek1991

    Zarejestrowany
    Aug 2018
    Skąd
    Jaworzno
    Kod pocztowy
    43-600
    Posty
    4

    Domyślnie Dzialka rolna 3500m2 - odmowa odrolnienia

    Witam. Jestem tutaj nowy więc dzień dobry wszystkim na wstępnie zaznaczę że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o prawo związane z działkami gruntami i nieruchomościami. Przechodząc do sedna.. mam działkę rolną, która jest uchwycona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jako R czyli obszar rolny. Udałem się do urzędu w celu dostania informacji jak mogę tą działkę przemianowac na budowlana. Pani w okienku po sprawdzeniu na mapce zagospodarowaniu przestrzennego zobaczyła że są to obszary rolne powiedziała że niema możliwości przemianowac jej na budowlana ponieważ są to obszary rolne. Dodam że działka jest przy drodze utwardzonej publicznej, obok działki jest dzialka budowlana z postawionym budynkiem na przeciwko również jest taka działka, do działki jest możliwość poprowadzenia mediów i najważniejsze jest to że klasa ziemi to... VI. Wszystkie czynniki są na moja korzyść Ale Pani w okienku zdecydowanie twierdzi że się nieda. Nadmienię że wspominała coś o studium zagospodarowania przestrzennego, w którym można coś napisać i coś można wskurac. No wlasnie Ale jest jedno ale.. można to było zgłaszać do 30 czerwca. I teraz nie wiem co robić. Spotkaliscie się z taką sprawa? Jak ją rozgryźć na moja korzyść? Pozdrawiam

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.313
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Jedyna opcja to zmiana MPZP a namówienie gminy do tego zapewne nie będzie łatwe nawet, jak skrzykniecie się z sąsiadami większą grupą.

  3. #3

    Domyślnie