dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
  1. #1

    Domyślnie Ściany, wieniec, murłaty czy dobrze wykonane

    Witam, Mam trochę obawy co do efektu wykonania wieńca na piętrze domku jednorodzinnego. Wydaje mi się, że chyba nie jest dobrze. Nie znam się na tym, dom jest stawiany przez Dewelopera i nie wiem czy zwrócić mu na to uwagę. Górny wieniec był wykonywany nie dawno przy aktualnych warunkach pogodowych. Czy jest to poważna sprawa czy można to zostawić? Proszę o poradę co zrobić w tej kwestii. Trochę mam obawy. Proszę też o informacje czy wymagane jest spoinowanie? Na zdjęciu widać aktualny stan ścian i wieńców. Deweloper aktualnie zabrał się za izolację, nie chciałbym czegoś przegapić. Bardzo proszę o porady czy da się coś zrobić z ewentualnymi wadami, czy to na tyle poważna sprawa, że lepiej wycofać się z inwestycji walcząc o odzyskanie wpłaconej już kasy? Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20181216_134943.jpg
Wyświetleń:	175
Rozmiar:	89,1 KB
ID:	423330Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20181216_134235.jpg
Wyświetleń:	177
Rozmiar:	63,8 KB
ID:	423331Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20181216_134241.jpg
Wyświetleń:	212
Rozmiar:	76,6 KB
ID:	423332[ATTACH=CONFIG]423333
    Załączone zdjęcia Załączone zdjęcia Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20181216_134729.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	47,6 KB
ID:	423333   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20181125_150230.jpg
Wyświetleń:	111
Rozmiar:	53,3 KB
ID:	423334  

  2. #2

    Domyślnie

    i jeszcze kilka fotek.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20181125_150457.jpg
Wyświetleń:	140
Rozmiar:	73,2 KB
ID:	423335Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20181125_150230.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	53,3 KB
ID:	423336Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20181201_141339.jpg
Wyświetleń:	145