dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    alif1990

    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Skąd
    Gromadka
    Kod pocztowy
    59-706
    Posty
    1

    Domyślnie Jaki wybrać pustak na dom?????

    Witam jestem tu nowy. W sprawach budowlanych jestem trochę zielony. Na wiosnę przymierzam się do startu z budową. Podczas wyceny materiałów hurtownie budowlane zaproponowały mi następujące pustaki:

    -pustak unipor 24
    -pustak cer. ziegel 24
    -pustak thermopor

    Prosiłbym o informacje jeśli korzystali Państwo z podobnych i o ich ocenę. Najbardziej zależy mi na inf o pustakach ziegel. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000)
    tkaczor123

    Zarejestrowany
    Jul 2017
    Skąd
    Tarnów
    Kod pocztowy
    33-100
    Posty
    1.253

    Domyślnie

    Moje zdanie brać jak najtańszy materiał na ściany później i tak docieplisz to 20cm styropianem.

  3. #3
    Arturo72
    Guest
    Arturo72

    Domyślnie

    Cytat Napisał alif1990 Zobacz post
    Witam jestem tu nowy. W sprawach budowlanych jestem trochę zielony. Na wiosnę przymierzam się do startu z budową. Podczas wyceny materiałów hurtownie budowlane zaproponowały mi następujące pustaki:

    -pustak unipor 24
    -pustak cer. ziegel 24
    -pustak thermopor

    Prosiłbym o informacje jeśli korzystali Państwo z podobnych i o ich ocenę. Najbardziej zależy mi na inf o pustakach ziegel. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
    Silikat 18cm,wiem że szczena opadła ale coż...
    Nie mam w nawyku szkodzić,nawet tym "zielonym"...
    Ostatnio edytowane przez Arturo72 ; 11-01-2019 o 22:25

  4. #4
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    michal_wro

    Zarejestrowany
    Feb 2016
    Skąd
    Wrocław
    Kod pocztowy
    55-050
    Posty
    184

    Domyślnie