dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38
  1. #1

    Domyślnie Gaz lub powietrzna pompa ciepla w nowym domu

    Witam
    Stoje przed wyborem ogrzewania w budowanym wlasnie niedużego domu w systemie kanadyjskim
    DOM O POW UZYTKOWEJ 99M2 ( salon z kuchnia 3 pokoje i łazienka )PARTEROWY PLYTA FUNDAMENTOWA GRZEWCZA ŚCIANY I STROP 30 CM WELNY PRZEWIDZIANY DODATKOWO KOMINEK Z GRAWITACYJNYM ROZPROWADZENIEM CIEPLA
    Początkowo mial byc groszek i zwykle grzejniki ale zmieniliśmy z zona na plyte fundamentowa grzewcza i mam do wyboru gaz (kotłownia + zbiornik i przylacza ok 24 000 zl) lub pompa ciepla powietrzna otrzymalem taka propozycje od instalatora
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7029861873 z montażem dodatkowymi zaworami i osprzetem18 800 zl brutto
    Jestem laikiem jezeli chodzi o pompy (dopiero teraz nadrabiam i uzupelniam wiedze )dlatego prosze o jakies podpowiedzi i ocene tego co otrzymalem od tych którzy w temacie siedza długo
    Z gory Dziękuję

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800)
    fachman19

    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skąd
    warszawa
    Kod pocztowy
    03-641
    Posty
    3.192

    Domyślnie

    Pompa chyba bez zbiornika cwu a kotłownia ze zbiornikiem . Ja prywatnie zrezygnowałem z gazu i zamontowałem PC,
    Odpada opłata stała za gaz , aopłata stała za pad rozkłada się na wiecej prądu. No i można zamontować Fotovoltaike i mieć ogrzewania i prąd za darmo

  3. #3

    Domyślnie

    Jaki bedzie potrzebny zbiornik cwu do takiej pompy na razie jestesmy tylko z zona we dwojke wiec wiecej osob dopiero w przyszlosci

  4. #4
    Lider FORUM (min. 2800)
    fachman19

    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skąd
    warszawa
    Kod pocztowy
    03-641
    Posty
    3.192

    Domyślnie

    Np Qatro 100 firmy Biawar jest wiszący i stojący

  5. #5

    Domyślnie

    Jeszcze jakies uwagi macie lub podpowiedzcie a co pytac instalatora podczas rozmowy.