dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    berbers

    Zarejestrowany
    May 2019
    Skąd
    Lublin
    Kod pocztowy
    22-018
    Posty
    0

    Domyślnie Gdzie szukać zleceń na usługi remontowo-budowlane?

    Skończyłem technikum budowlane, od 8 lat pracuję w branży budowlanej - w zasadzie budownictwo nie ma dla mnie tajemnic, bo wykonywałem różne prace z tym związane.

    Niedawno wróciłem do kraju z obczyzny, wkrótce planuję uruchomienie DG. Mam bardzo dużo sprzętu budowlanego własnego, w zasadzie na kilkanaście tys zł, więc pod tym względem jestem samowystarczalny.

    Przeglądam sobie te wszystkie przetargi publiczne na różnego rodzaju prace remontowe itd. Pytanie czy trudno jest tam wygrać portal? Tak, aby zarobić, ale nie dać też najniższej ceny...? Trudno jest wygrać tego rodzaju przetarg?


    Zastanawiam się też, aby zostać podwykonawca dla jakiejś firmy, która ma już ugruntowaną pozycję na rynku, nie narzeka na brak zleceń. Wiadomo, jako nowy gracz na rynku, mogą podchodzić do mnie z ograniczonym zaufaniem.

    Będę wdzięczny za jakieś rady, sugestie - gdzie uderzyć, aby dobrze zacząć.

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar d7d
    Zarejestrowany
    Sep 2014
    Skąd
    Poznań
    Posty
    10.776

    Domyślnie

    olx, na FM
    My zostajemy w UE !!
    #StopRussia !!

  3. #3

    Domyślnie

    Jak powyżej: OLX, oferteo.
    Dodatkowo wydrukuj ulotki, pojeździj po osiedlach nowobudowanych domków. Najlepiej popołudniu, kiedy inwestorzy są u siebie, na miejscu. Porozmawiaj z ludźmi. W tej chwili branża budowlana jest tak obłożona, że pracy nie brakuje. Wszyscy mają bardzo odległe terminy, co może być twoim atutem nim zdobędziesz bazę klientów i markę.