dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie JAk połączyć dwa gniazdka z włącznikiem światła

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20190719_151205.jpg
Wyświetleń:	140
Rozmiar:	88,3 KB
ID:	432664

    Cześć,

    mam problem z podłączeniem światła w łazience. A że jestem laikiem to mam nadzieję że pomożecie.

    Mam podwójną puszkę w której jest:
    1. na górze włączniki światła
    2. na dole po lewej idzie kabel do gniazdka i z którego idzie prąd
    3. na dole po prawej kabel od gniazka które jest zamontowane w innym miejscu.

    Chcę te trzy elementy ze sobą połączyć tak bym miał prąd i w drugim gniazdku(3) jak i w lampie.

    Zrobiłem to tak że wykonałem mostek z kabla między włącznikiem a gniazdkiem. Problem w tym że o ile prąd w gniazdkach jest, w kablu od światła też ale już sama żarówka się nie zapala(tak ona działa). Dlaczego?

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Remiks
    Zarejestrowany
    Dec 2011
    Kod pocztowy
    58-560
    Posty
    4.685
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Jeśli tak jest jak na zdjęciu to nie ma prawa zapalać się żarówka (obwód musi być zamknięty) nie wspominając o tym że lampa z gniazdkiem nie powinna być łączona.
    Aby być mądrym, nie wystarczy mieć wiele ksiąg: osioł dźwigający na grzbiecie wiele książek nie jest przez to mądrzejszy.
    Mark Twain "Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... "

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał Remiks Zobacz post
    Jeśli tak jest jak na zdjęciu to nie ma prawa zapalać się żarówka (obwód musi być zamknięty) nie wspominając o tym że lampa z gniazdkiem nie powinna być łączona.

    jak zatem połączyć te trzy punkty mając jedno źródło prądu?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Waldek33 Zobacz post