dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Domyślnie Zakup mieszkania - standard wykończenia

    Cześć, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Ostatnio śledzę tutaj tematy związane z materiałami wykorzystywanymi do budowy domu/bloków mieszkalnych i widziałem sporo opinii dotyczących wykorzystywania słabych jakościowo materiałów przez deweloperów Jako, że planuję teraz zakup mieszkania dostałem od dewelopera standard wykończenia a że za bardzo nie znam się na kwestiach budowlanych to chciałem Was prosić o pomoc i radę. Głównie zależy mi w nowym mieszkaniu na dobrej dźwiękoszczelności (nie chciałbym słyszeć kichnięcia sąsiada ), na drugim miejscu jest oczywiście kwestia trwałości wykorzystanych materiałów. W osiedlu na którym planuję zakup mieszkania wykorzystano żelbet monolityczny jako płytę fundamentową, stropy żelbet. Jeżeli chodzi o ściany to ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne - murowane z bloczka silikatowego o grubości 24 cm oraz żelbetowe a ściany działowe wewnętrzne - murowane z betonu komórkowego o grubości 12 cm. Dach - strop ocieplony styropianem i membrana dachowa (nie wiem jakiej grubości). Elewacja ocieplona styropianem , miejscowo wełną mineralną (nie wiem jaka grubość). O co polecilibyście się dopytać w kwestiach materiałów budowlanych, na co zwrócić uwagę i przede wszystkim jak z dźwiękoszczelnością w budynkach o takim standardzie wykończenia (jak to się ma do bloków z wielkiej płyty, a jak do bloków z cegły).
    Z góry dziękuję za wszystkie rady!

  2. #2
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    redbox

    Zarejestrowany
    Apr 2018
    Skąd
    Lublin
    Kod pocztowy
    20-019
    Posty
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał jkd_1992 Zobacz post