dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    grzechu2605

    Zarejestrowany
    Oct 2019
    Skąd
    Bojanowo
    Kod pocztowy
    63-940
    Posty
    77

    Post zapłaty, zaliczki itp dla usługodawców

    Witam, jakoże jestem nowy forum a także nowicjusz w kwestii budowy domu, pragen was zapytać (doświadczonych budowniczych) jak to u was wyglądało z zaliczkami, zaplatami itp. za np. murarzy, dekarzy itp... jak to sie u was zwykle odbywalo? jakies rady, uwagi?

    pozdrawiam!
    Grzegorz

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000)
    dwiecegly

    Zarejestrowany
    Apr 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Kod pocztowy
    43-300
    Posty
    1.345

    Domyślnie

    U mnie przez całą budowę nikt nie chciał zaliczek, te czasy już raczej minęły. Fachowcy nie martwią się że ktoś sie wycofa bo nawet jeśli to mają masę chętnych na ich miejsce. Zaliczka to tez dla nich zobowiązanie bo jak sami nie bedą mogli przyjsc w danym terminie to będzie zgrzyt. Jak ktoś w obecnych czasach upiera się o zaliczkę bo znaczy że raczej nie ma czystych intencji.

  3. #3
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.276
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał dwiecegly Zobacz post
    U mnie przez całą budowę nikt nie chciał zaliczek
    Jaki sprzedawca okien?

  4. #4
    ELITA FORUM (min. 1000)
    dwiecegly

    Zarejestrowany
    Apr 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Kod pocztowy
    43-300
    Posty
    1.345

    Domyślnie

    Daj spokoj, mowa o uslugodawcach a nie sprzedawcach materiału.

  5. #5
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.276
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie