dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    necak

    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Skąd
    Płońsk
    Kod pocztowy
    09-100
    Posty
    5

    Domyślnie Pomoc w realizacji marzenia :) budowa domu!

    Witam,
    Mam na imię Jarek i rozpoczynam realizację swojego marzenia, czyli budowę własnego domu.
    Działke kupiłem w wakacje. W lesie, działka budowlana.
    Dzialka: 23m x 47m

    Jestem teraz na etapie projektowania dom. Wstępny projekt już mam.
    Oto on:
    https://iv.pl/image/Grw1oC7
    https://iv.pl/image/Grw12Tp

    Co byście w nim poprawili? Proszę o wszelkie sugestie ponieważ nie znam się za bardzo na budowie domów. Budżet jaki mamy to 450-500tys. Czy wystarczy nam taki budżet na budowę tego domu? Tzn. za tą kwotę już byśmy chcieli się wprowadzić ogrzewanie gazowe, woda że studni,szambo. Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    necak

    Zarejestrowany
    Jan 2019
    Skąd
    Płońsk
    Kod pocztowy
    09-100
    Posty
    5

  3. #3
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.146
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie

    projektant ci taki dom narysował? Czy to twoja własna twórczosć?

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.146
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie

    do stanu deweloperskiego licz min. 3 tys/m2 Z wykończeniem pod klucz więcej, ale zależy od standardu.

    ***
    Komin pieca gazowego - taniej jest wypuścić przez ścianę rurę koncentryczno-spalinową, zamiast budować komin.
    Gdybyś zlikwidował drzwi do kotłowni, mógłbyś przysunąć dom o 1 m w stronę granicy.