dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
  1. #1

    Question Styropian biały czy szary?

    Witam

    Założyłem ten temat, aby raz na zawsze rozwiać wątpliwości który styropian jest lepszy i którego lepiej użyć podczas robienia elewacji. Słyszałem opinię, że biały jest bezpieczniejszy w pracy bo nie boi się słońca. Szary podobno boi się promieni słonecznych i nie należy pracować z nim w pełnym słońcu bo ma to dla niego negatywne skutki. Stąd zatem pytam Was jako fachowców jak to z tymi styropianami tak naprawdę jest i który jest lepszy?

  2. #2
    Banned
    kryzys

    Zarejestrowany
    Oct 2018
    Skąd
    K-K
    Kod pocztowy
    47-253
    Dzielnica
    Wieś
    Posty
    1.757

    Domyślnie

    Jako laik odpowiem tak , kupiłem grafitowy a kleiłem go pianką raz tytan a druga połowa insta-stick , jak wspomniałem jestem laik i robiłem to pierwszy raz w życiu nie kołkowałem bo to bzdura kołkować po klejeniu pianka , siatkę i klej też sam jak palec kleiłem i większych wad nie widzę czy to biały czy szary a na koniec dodam że u mnie w gminie przeszła trąba powietrzna 2 lata temu i zerwała ponad 25 dachów oraz elewacje a u mnie nic nie drgło od 4 lat .bzdety jakieś puszczane zwłaszcza jak firmy to robią bo one zarabiają a jak wiadomo czekać nie będą kilka dni az przestanie świecić wściekłe słońce bo to strata $$$$ więc czasem efekty widać ich poczynań , nie każda firma inwestuje też w jakies zasłony , ja miałem czas i 3 ściany zrobiłem w mig natomiast z południową cackałem sie chyba prawie miesiąc .

  3. #3
    ELITA FORUM (min. 1000)
    maaszak

    Zarejestrowany
    Dec 2016
    Skąd
    Poznań
    Kod pocztowy
    61-315
    Posty
    1.383

    Domyślnie

    Bez różncy. Brać co tańsze, byle od w miarę markowego producenta.
    Szary ma trochę większą rozszerzalność cieplną, więc na słońcu szybciej robią się banany, ale to detal.
    Węgle do elektrowni, NIE do domu.