dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Zmiana położenia pralki

    Witam.
    Niedługo odbiorę mieszkanie od dewelopera w związku z czym planuję obecnie wykończenie mieszkania. Chciałbym przesunąć pralkę/suszarkę do korytarza. Nie znam się na tym kompletnie dlatego mam pytanie - czy można będzie w to miejsce pociągnąć wodę i odpływ? I jeżeli tak to z którego miejsca najlepiej?
    https://zapodaj.net/7e52e46e79c25.png.html
    (miejsce gdzie chciałbym przenieść pralkę zaznaczyłem czerwonym kolorem)

    Pozdrawiam

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Jastrząb

    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Posty
    6.814

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ascaroz Zobacz post
    Witam.
    Niedługo odbiorę mieszkanie od dewelopera w związku z czym planuję obecnie wykończenie mieszkania. Chciałbym przesunąć pralkę/suszarkę do korytarza. Nie znam się na tym kompletnie dlatego mam pytanie - czy można będzie w to miejsce pociągnąć wodę i odpływ? I jeżeli tak to z którego miejsca najlepiej?
    https://zapodaj.net/7e52e46e79c25.png.html
    (miejsce gdzie chciałbym przenieść pralkę zaznaczyłem czerwonym kolorem)

    Pozdrawiam
    Daleko do tego zlewu tam nie ma. Sprawdź w instrukcji pralki co jest napisane względem maksymlanej odleglości węża do brudnej wody, bo to trudniejsze od wody czystej. Dokłądnie pomierz odległości i mo ze się okazać że nic nie trzeba podciągąć tylko podłączyć w okolicy zlewu. W handlu są dostępne przedłużki do węży brudnej wody.
    Jeśli masz upatrzony model to na 100% można ściągnąć do niego instrukcje. Wtedy będziesz miał pewność. Podciągnięcie pod samą pralkę wody jest względnie proste, bu mała średnica.
    Podciągnięcie kanalizacji ciut trudniejsze, bo taka rurka ma 32 albo 50mm. Ale spokojnie da się wszystko wykonać.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jastrząb Zobacz post