dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 63
  1. #1

    Domyślnie Ocieplenie dachu wełna czy pianka

    Jestem zielony.
    Potrzebuje pomocy na temat ocieplenia dachu ,planuje ocieplić strych by zrobić tam pomieszczenia mieszkalne.
    Strych jest jakby dwupoziomowy że tak powiem czyli ze jest piętro chce zrobić sufit podwieszany bez użytkowania góry i czym najlepiej ocieplić dach czy sufit tez sis ociepla wtedy ten podwieszany czy nie A może wystarczy sam sufit

  2. #2

    Domyślnie

    wełna = materiał który jest używany w budownictwie od wielu lat i jest sprawdzony
    Pianka = technologia dosyć świeża ,niektórzy twierdzą że lepsza....... Mój kierownik doradził mi żebym postawił na coś co jest już sprawdzone.

  3. #3

    Domyślnie

    A wystarczy ocieplić sam sufit podwieszany jeśli góra.nie będzie uzytkowana?

  4. #4

    Domyślnie

    A jak chcę ocieplić płytę nad piętrem (czyli jakby podłogę strychu), to co się daje. Wełna czy styropian taki jak pod wylewki?
    Strych nieużytkowy.
    Czy może lepiej ocieplić dach a nie podłogę strychu?

    Chodzi mi o zabezpieczenie termiczne piętra aby nie ciągnęło od strychu.

  5. #5

    Domyślnie

    ja mam pianką i nigdy bym wełną już nie robił

    1. nie było 2 miesięcy krojenia i wdychania pyłu tylko 8 godzin natrysku
    2. nawet podczas wichur przy silnym wietrze nie ma miejsca gdzie gdzieś tam wiatr hula - zero mostków
    3. nie obniżają się wartości ocieplenia jak z wełną wraz z upływem lat

    co będzie za 20 lat ? nie wiem. wypowiem się za 20 lat.

  6. #6
    Lider FORUM (min. 2800) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    kemot_p

    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Skąd
    okolice Warszawy
    Posty
    4.358

    Domyślnie