dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 33
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    krzysieek

    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Skąd
    Rybnik
    Kod pocztowy
    44-200
    Posty
    72

    Domyślnie 2 x podwójny schodowy, podwójny krzyżowy i dwa źródła światła

    Witam
    Mam nadzieje że opis nie będzie zbyt chaotyczny a to że jestem laikiem wyjdzie po pierwszych zdaniach.
    Założyłem w dniu dzisiejszym pasek ledowy do istniejących już halogenów w holu. Do chwili obecnej miałem tam zamontowane dwa działające podwójne łączniki schodowe i trzeci pojedynczy który nie działał i czekał na swoją kolej. Po zamontowaniu ledów dokupiłem podwójny łącznik krzyżowy i okazało się że mam problem z połączeniem tego w całość. Najprawdopodobniej brakuje mi przewodów, ale tego już nie jestem w stanie do kolejnego remontu zmienić . Przewód z lampy też raczej nie w tej puszcze co trzeba (tam typowałem krzyżowy). Zasilanie jestem w stanie podłączyć do każdej z puszek tu nie mam problemu. Żeby mniej więcej to zobrazować dołącze rysuneczek ile mam przewodów i gdzie które biegną (mam nadzieje że ktoś coś z tego połapie) i proszę o poradę czy dam rade z tego w ogóle coś zrobić? chodzi mi o odrębne włączanie i wyłączanie ledów i halogenów. z góry dzieki za odpowiedzi.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20191211_185739_resized_20191211_070330532.jpg
Wyświetleń:	224
Rozmiar:	74,9 KB
ID:	438108

  2. #2

    Domyślnie

    Witam.

    Niestety, pomiędzy punktem A i B brakuje żył przewodów.
    A pomiędzy B i C są niewłaściwe , jeżeli to standard typu ż-z + niebieska + brązowa/czarna.


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	schodowe.jpg
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	73,4 KB
ID:	438109
    Ostatnio edytowane przez elpapiotr ; 11-12-2019 o 18:51
    Murarz i leśnik to nie rzemieślnik.
    A malarz to paprok, że o hydrauliku nie wspomnę.

  3. #3