dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
  1. #1

    Domyślnie Stoterm Classic - wątpliwości co do wykonania

    Witam,

    Mam wątpliwości co do wykonanej elewacji. Na elewacji widać nierówności, a przy świetle pod kątem widać fale dunaju w pełnej krasie. Przed położeniem tynku poprosiłem szefa ekipy o przyjazd i przekazałem mu moje wątpliwości, obiecał że tynk zniweluje te nierówności, niestety tak się nie stało. Generalnie nie będę udawał Greka, nie znam się na elewacjach, dlatego bardzo proszę was o opinię, ponieważ na chwilę obecną serce mi krwawi...

    Najpierw przed nałożeniem tynku:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (1).jpg
Wyświetleń:	106
Rozmiar:	94,1 KB
ID:	439071
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (2).jpg
Wyświetleń:	99
Rozmiar:	102,4 KB
ID:	439072
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (3).jpg
Wyświetleń:	75
Rozmiar:	98,3 KB
ID:	439073
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (6).jpg
Wyświetleń:	86
Rozmiar:	97,1 KB
ID:	439074
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (7).jpg
Wyświetleń:	78
Rozmiar:	97,1 KB
ID:	439075

  2. #2

  3. #3

    Domyślnie

    Struktura tynku i narożniki.
    Przed tynkien:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (5).jpg
Wyświetleń:	83
Rozmiar:	105,4 KB
ID:	439081
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (9).jpg
Wyświetleń:	60
Rozmiar:	99,5 KB
ID:	439082

    Po tynku:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (14).jpg
Wyświetleń:	69
Rozmiar:	99,5 KB
ID:	439083
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	elewacja (15).jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	104,0 KB
ID:	439084

  4. #4

  5. #5
    ELITA FORUM (min. 1000)
    jacentyy

    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Skąd
    Cieszyn
    Kod pocztowy
    43-418
    Posty
    1.852