dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    wic1

    Zarejestrowany
    Apr 2014
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    00-940
    Posty
    129

    Domyślnie Jaki boiler (zasobnik wody?) do pieca gazowego i solarów?

    Witam wszystkich,
    Szanowni, w segmencie który planujemy zakupić jest "piec gazowy dwufunkcyjny w zasobnikiem wodnym". Nie znam się ale ponoć by była ciepła woda to trzeba włączyć jakiś obieg ale na hydraulice się nie znam.

    Chodzi o to, że przy instalacji chciałbym poprosić by nie zakładali mi zasobnika zwykłego tylko od razu taki pod solary.

    No i tu pytanie, to jaki zasobnik miałby to być?
    Są jakieś nazwy takich zasobników by współgrał z takim piecem i solarami na raz?
    Jakieś oznaczenie?

    Informacyjnie, segment środkowy, trzypiętrowy. Zasobnik i piec mają się mieścić w wiatrołapie (jako takiej kotłowni brak).
    Już się od developera nasłuchałem, że pompa ciepła nieopłacalna, rekuperacja nieopłacalna, solary nie opłacalne, dobrzeewanie nie opłacalne (bo segment środkowy).

    Acz chciałbym poznać i wasze zdanie w tej dziedzinie.

    Pozdrawiam serdecznie

  2. #2
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    wic1

    Zarejestrowany
    Apr 2014
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    00-940
    Posty
    129

    Domyślnie

    Szanowni, czy zbiornik na wodę pod "solary" musi/powinien być jakoś inaczej konstruowany niż inne tego typu zasobniki?
    Jakiś specjalny typ?
    W mieszkaniu ma być zasobnik o pojemności 100l i teraz pytanie czy taki pod solary powinien mieć jakieś specjalne właściwości?

  3. #3
    ELITA FORUM (min. 1000)
    romano78

    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    Sędziszów młp
    Posty
    2.063

    Domyślnie

    Cytat Napisał wic1 Zobacz post
    Szanowni, czy zbiornik na wodę pod "solary" musi/powinien być jakoś inaczej konstruowany niż inne tego typu zasobniki?