dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 74
  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    tentypmich

    Zarejestrowany
    Mar 2020
    Skąd
    Kraków
    Posty
    240

    Domyślnie Budowa domu do 80m2 - działka 7ar

    Cześć wszystkim!

    Jestem zielony w temacie, posiadam działkę budowlaną 7ar, równą oraz uzbrojoną (gaz, kanalizacja, prąd przy działce).

    Zastanawiam się nad budową domu, bo niestety, ale aktualne ceny mieszkań mnie przerażają, chociaż nadal wolałbym mieszkanie, ale za ładne 48m2 w bloku z wielkiej płyty ceny wahają się między 230-260 tyś zł - a to tylko nadal mała klitka.

    Moje pytanie brzmi czy da radę wybudować dom pod klucz w cenie do 300 tyś zł podany poniżej w linku? Dom maksymalnie do 80m2 pow. użytkowej, bez garażu tylko z wiatą. Oczywiście temat wykończenia raczej budżetowy.

    Również rozumiem, że ciężko wycenić taką prace, ale chciałbym tak orientacyjnie poznać koszty, nie chce się porywać z motyką na słońce.

    Projekt domu paretrowego (usunięcie kominków):

    https://www.extradom.pl/projekt-domu...-2-bis-KRK1318

    lub

    https://www.extradom.pl/projekt-domu-kropka-WAH1244
    Ostatnio edytowane przez tentypmich ; 14-03-2020 o 13:54

  2. #2

    Domyślnie

    Wiele zależy od tego w jakim rejonie kraju mieszkasz bo ceny robocizny mogą się znacznie od siebie różnić. Myślę, że za 300tyś jest szansa się wybudować przy niskim standardzie o ile część prac wykonasz sam. Jednak mowa jest o samym budynku - bez kostki, ogrodzenia, zagospodarowania ogrodu itd.
    Przy działce 7ar i domku 80m2 zdecydowanie lepiej jest wybudować parterówkę - powinna być tańsza w budowie i lepsza w codziennym użytkowaniu. Będzie większa bo nie marnujesz miejsca na schody i wygodniejsza (bo nie musisz chodzić po schodach, nie masz skosów na poddaszu).