dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1

    Question Wykonanie tarasu na betonowym stropie nad grarażem

    Witam

    To mój pierwszy założony tutaj temat, dodam tylko że jestem kompletnym laikiem.

    Przy budynku mam dostawiony garaż, który jest wkopany w podłoże (około 1m). Strop betonowy wychodzi praktycznie na rowno z podłogi na parterze, więc chcę wykorzystać powierzcie stropu na d garażem i zabudować go tworząc taras. Ale powstaje w mojej głowie masa pytań.

    1. Spadek
    Gdy garaż był budowany (15 lat temu) majster się nie postarał i nie został wykonany poprawny spadek. Woda zbiera się w małych jeziorkach na powierzchni wieć OBOWIĄZKOWE jest wykonanie nadlewki tworząc 1-2% spadek w kierunku rynien.
    Wykonując wylewkę zostawię na obrzeżach miejsce pod wykonanie opłetwienia (przykładowo https://www.castorama.pl/profil-okap...d-1082685.html lub tańsze https://www.castorama.pl/profil-okap...-id-99110.html)

    2. Izolacja
    Garaż nie jest ogrzewany więc wystarczy że na zrobioną wylewkę pkt.1 dam dobrej jakości papę (5mm). Nie muszę dawać styropianu...

    3. Podłoga
    Na zaizolowany papą strop do głowy przyszło mi wykonanie podłogi drewnianej lub wentylowanej.

    I mam kilka pytań. W jaki sposób przytwierdzić legary pod deski do stropu ??? Nie po to go izolowałem papą aby teraż przez wywierocne otwory dostawała się wigloć ??

    W przypadku gdy polecicie mi taras wentylowany, w jaki sposób przytwierdzę balustradę oraz słupy pod zadaszenie do stropu ??


    Jeśli gdzieś popełmniłem bląd poprawcie mnie, proszę o porady. W załączeniu zdjęcia
    Załączone zdjęcia Załączone zdjęcia Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20200321_135701.jpg
Wyświetleń:	12
Rozmiar:	95,8 KB
ID:	442677   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20200321_135711.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	92,2 KB
ID:	442678   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję