dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Question Jaką kozę wybrać jako awaryjne źródło ogrzewania / 50m2 - jestem zielony w temacie

    Dzień dobry,
    Chciałbym zakupić kozę/kominek, który będę mógł awaryjnie podłączyć jako źródło ogrzewania w mieszkaniu. Mieszkanie jest niewielkie ale piętrowe, ma około 50m2. Budynek wybudowany w 2010r, ocieplony. Posiada ogrzewanie gazowe, pomiędzy pomieszczeniami i piętrami brak drzwi, jest swobodna cyrkulacja powietrza. Przyłącze do podłączenia kominka znajduje się na piętrze.
    Chciałbym zakupić niedrogą, ale wydajną i bezpieczną kozę, którą w razie potrzeby (na przykład braku gazu / awarii pieca gazowego) będę mógł podpiąć i tymczasowo ogrzewać mieszkanie, nie zależy mi na wyglądzie pieca, ma być przede wszystkim bezpieczny, skuteczny i łatwy w obsłudze. Czy budżet do 500zł wystarczy?
    Ostatnio edytowane przez Karol7171 ; 10-04-2020 o 04:54

  2. #2

    Domyślnie

    Budynek ma tylko dwie kondygnacje, parter i piętro, posiadam osobny przewód kominowy gotowy do przyłączenia kozy, to jest normalny dom tylko mały, nie mówię o mieszkaniu w bloku . Budynek jest już przystosowany do zamontowania kozy/kominka, potrzebuje jedynie wybrać odpowiedni. Stos możesz coś doradzić?

  3. #3
    Pracownia zduńska - ponad 30 lat doświadczenia. Hurtownia kominków i materiałów zduńskich Budujemy: piece, kominki i kuchnie kaflowe. Sprzedajemy hurtowo i detalicznie : wkłady kominkowe, kafle, piecyki wolnostojące , materiały zduńskie i kominy systemowe www.kafle-kominki.pl Żabia Wola k. Warszawy

    Domyślnie

    Aktualnie mamy promocję na piecyk Romotop model EVORA 01 ceramika , kolor biały matowy lub kość słoniowa. Okładzina z kafli ceramicznych ,można podłączyć szczelnie100% powietrza do spalania z zewnątrz budynku, spełnia wymagania Ekoprojektu. Dodatkowo końcówki promocji na jeszcze tańsze modele.