dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1

    Domyślnie Zabudowa kominka -jak dalej

    Cześć, proszę Was o poradę, jestem zielony w kwestii zabudowy kominka. Myślałem o płytach izolacyjno konstrukcyjnych , stan jaki zastałem to kominek jest już częściowo 'obłożony '. Proszę Was o poradę, czy od zewnątrz zabudować płytami izolacyjno konstrukcyjnymi, czy też może iny materiał, na co zwrócić uwagę?Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kominek.jpg
Wyświetleń:	148
Rozmiar:	87,8 KB
ID:	443129
    Ostatnio edytowane przez Stodwar ; 19-04-2020 o 07:40

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    eniu

    Zarejestrowany
    Dec 2010
    Skąd
    Rogożno
    Kod pocztowy
    64-610
    Posty
    8.661

    Domyślnie

    Paliłeś już w tym kominku? Płaszcz wodny nie wymaga wielkiej filozofii, ale jak z wszystkim, trochę pojęcia trzeba mieć. Zacznij od wywalenia plastiku z docelowej zabudowy...

  3. #3

    Domyślnie

    Tak palone było w kominku kilka miesięcy. Czy zabudować kominek tak jak jest płytami krzemianowo wapniowymi? Jak sugerowałbyś zrobić dojście do zaworków? Oglądałem różne zabudowy ale oprócz otworów nie widziałem aby były wstawiane boczne drzwiczki. Przez plastik masz na myśli tą srebrną izolację?

  4. #4
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    eniu

    Zarejestrowany
    Dec 2010
    Skąd
    Rogożno
    Kod pocztowy
    64-610
    Posty
    8.661

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stodwar Zobacz post
    Tak palone było w kominku kilka miesięcy. Czy zabudować kominek tak jak jest płytami krzemianowo wapniowymi? Jak sugerowałbyś zrobić dojście do zaworków? Oglądałem różne zabudowy ale oprócz otworów nie widziałem aby były wstawiane boczne drzwiczki. Przez plastik masz na myśli tą srebrną izolację?