dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 40
  1. #1

    Domyślnie Rozmieszczenie czujek - dom z poddaszem użytkowym -prośba o opinnie

    Witam

    Buduje dom. Samodzielnie. Obecnie jestem na etapie elektryki. Postanowiłem, że jest to najlepsza okazja aby ułożyć przewody pod przyszła instalacje alarmowa. Planuje również w przyszłości założyć Grentona. Już teraz przygotowuje instalacje w topologie gwiazdy.

    W zwiazku z tym zwracam się do Was prośbę o poradę w sprawie rozmieszczenia czujek do alarmu.
    Przeczytałem kilka tematów na elektrodzie. Mimo wszystko to i tak jest kropla w morzu....
    Będę sam w najbliższy weekend przygotowywał instalacje pod alarm wiec mama nadzieje ze otrzymam od Was podpowiedzi, aby instalacja była wykonana prawidłowo.

    Krótkie info o budynku itd.

    – domek z poddaszem użytkowym.
    – czujki : czujniki ruchu, kontaktrony w oknach, czujki PIR
    - zwierzeta : obecnie kot , bedzie pies,
    - rolety na wszystkich oknach,
    - alarm SATEL INTEGRA 128, sygnalizator optyczno-akustyczny na elewacji budynku,
    -sygnalizator wewnetrzny - SAWA 2R.

    Wrzucam projekt rozmieszczenia czujek, który wykonalem samodzielnie.
    Na pewno jest wiele bledów, dlatego proszę Was o opinnie i wskazówki.

    Z góry dziekuje
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	parter alarm.jpg
Wyświetleń:	208
Rozmiar:	72,1 KB
ID:	445052
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	poddasze alarm.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	95,4 KB
ID:	445051

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.107
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Umieszczanie takich pomocy dla złodzieja w necie jest mało roztropne.