dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Domyślnie Podłoga w domku letniskowym

    Dzień dobry
    Wiem, że temat był wielokrotnie poruszany, ale stoję przed dylematem, a w temacie jestem niestety kompletnie zielony (nie moja branża, brak jakiegokolwiek doświadczenia). Posiadłem domek letniskowy, bez podłogi. Jest postawiony na punktowych fundamentach betonowych, ok. 10 cm nad ziemią. W środku nie ma nic, jest pusto, goła ziemia (bez humusu, wierzchnia warstwa została zebrana, wyczyszczona, przejechana glebogryzarką). Muszę sam wykonać podłogę.

    Mam w związku z tym pytanie. Otóż poradzono mi wylewkę, tj. wyrównanie terenu, ułożenie folii chroniącej przed wilgocią, wylanie kilku cm chudziaka, ułożenie folii, styropianu, folii, siatki zbrojeniowej i zalanie to kilku centymetrową warstwą betonu.
    Sam myślałem raczej o pozostawieniu pod domkiem wolnej przestrzeni i wykonaniu wewnątrz drewnianej kratownicy, umieszczeniu wewnątrz jakiegoś zabezpieczenia w postaci wełny etc. i przykrycie całości np. płytą OSB. Czy w tym wypadku konieczne jest jakieś dodatkowe zabezpieczenie podłożą? Folia izolacyjna? Dołożyć coś pod płytę OSB? Jak uważacie, którą metodę wybrać? Która będzie tańsza/lepsza/trwalsza?
    Załączam schematyczny rysunek jak wygląda sytuacja. Dzięki z góry, pozdrawiam.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	podłoga.jpg
Wyświetleń:	24
Rozmiar:	81,0 KB
ID:	446604

  2. #2
    DOMOWNIK FORUM (min. 500) Avatar Saskian
    Zarejestrowany
    Sep 2020
    Skąd
    Starogard Gdański
    Kod pocztowy
    83-200
    Posty
    542

    Domyślnie

    Tańsza na pewno będzie opcja z płytą osb, ale na pewno nie trwalsza. Jeśli się na nią zdecydujesz to folia będzie obowiązkowa.
    Tego nie pomalujesz (:

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników