dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Rekuperator jaki polecacie.

    Witam,
    Jestem laikiem w temacie coś czytałem ale ogólnie nie mój konik. Dostałem propozycje rekuperatorów od dwóch firm zajmujących się montażem i nie wiem na jaki się zdecydować czytałem o tym na forach ze niestety ale rekuperatory często ulegają awariom. Chciałbym wybrać najmniej awaryjny, z dobrymi filtrami cichą pracą.
    Rekuperacja do domu 85m2 parterowy dom ogrzewany elektrycznie z fotowoltaika.

    1. Vasco DX 4 + Bramka WiFi + sterownik bezprzewodowy
    2.Thessla Green AirPack 300 Home + sterownik Air ++
    3. Komfovent Domekt R 300 CE + sterownik C 6.1
    4. Zehnder ComfoAir Q350 PL VV Basic TR + Comfoconnet
    5. ITHO HRU ECO 3
    6. Rekuperator AERIS 350 Standard VV
    7 Rekuperator AERIS 350 VV LUXE
    8 Rekuperator AERISnext 350 VV TR

    Zastanawiałem się nad Vasco ma 6lat gwarancji prostą budowę i jest cichy z tego co czytałem ale nie widzie na jego temat żadnych sensownych opinii.

    z góry dziekuję za pomoc

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.253
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marenios Zobacz post
    Rekuperacja do domu 85m2 parterowy dom ogrzewany elektrycznie z fotowoltaika.
    ERV - najtańszy niecelulozowy to Izzifast.

  3. #3

    Domyślnie

    NIe chodzi mi o najtańszy. Zależy mi bardziej na bezawaryjnym i dobrej jakości i wydajności.

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Kaizen
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Kod pocztowy
    05-540
    Posty
    24.253
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marenios Zobacz post