dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Drzwi tarasowe HST

    Witajcie,

    Wczoraj zamontowano nam okna w domu i mamy dwa HS (1x 3.5m & 1x 2,5m). Tylko tak jakoś wydają nam się oba nieprawdopodobnie cieżkie do odsuwania? Szczerze mówiąc nie mam doświadczenia z HSami. Jedyne drzwi przesuwne jakich używałam były w Anglii lub Hiszpanii i nie przypominam sobie żeby były aż tak cięzkie choć muszę przyznać że nie wiem kto był producentem.

    Czy ma ktoś z Was HS? Jakie były wasze pierwsze wrażenia?

    Pozdrawiam,

  2. #2

    Domyślnie

    Zasadniczo trzeba użyć trochę siły żeby je ruszyć, ale bez przesady. Jak już je popchniesz to powinny siła rozpędu dojechać do samego końca samoczynnie.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kriss7 Zobacz post
    Zasadniczo trzeba użyć trochę siły żeby je ruszyć, ale bez przesady. Jak już je popchniesz to powinny siła rozpędu dojechać do samego końca samoczynnie.
    No właśnie, a z naszymi tak nie ma... I nie wiem czy po prostu są uszkodzone czy źle założone.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Napisał judys Zobacz post
    No właśnie, a z naszymi tak nie ma... I nie wiem czy po prostu są uszkodzone czy źle założone.
    Nie może tak byc. Źle osadzone lub nie wyregulowane. Skoro dopiero zamontowali to dzwoń i niech poprawia. Na YT są filmiki jak ludzie je przesuwają. Musza po nadaniu im ruchu same dojechać do końca

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Napisał judys Zobacz post
    Witajcie,

    Wczoraj zamontowano nam okna w domu i mamy dwa HS (1x 3.5m & 1x 2,5m). Tylko tak jakoś wydają nam się oba nieprawdopodobnie cieżkie do odsuwania? Szczerze mówiąc nie mam doświadczenia z HSami. Jedyne drzwi przesuwne jakich używałam były w Anglii lub Hiszpanii i nie przypominam sobie żeby były aż tak cięzkie choć muszę przyznać że nie wiem kto był producentem.

    Czy ma ktoś z Was HS? Jakie były wasze pierwsze wrażenia?

    Pozdrawiam,