dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+

Zobacz wyniki ankiety: Najlepsze ogrodzenie od fronu w moim przypadku to:

Głosujących
2. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Panelowe

    0 0%
  • Palisada

    0 0%
  • Panelowe z bramą i furtką (palisada)

    2 100,00%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Post Problem z ogrodzeniem - ponad 300 metrów

    Witam Was wszystkich!

    Z racji że jest to mój pierwszy post (a na pewno nie ostatni) chciałbym się z Wami przywitać

    Mam na imię Przemek i jestem młodym początkującym inwestorem w swoje "M"
    W ciągu najbliższego roku chciałbym postawić ogrodzenie, aktualne ma już za sobą troszkę lat - problem jest w tym że chciałbym mieć ładne ogrodzenie od frontu ale nie tak dużym kosztem. Na zdjęciach widać dwie części - pierwsza część wynosi około 70 metrów od ulicy od frontu i tą część chciałbym ogrodzić w tym roku a za kilka lat kiedy dom zostanie rozbudowany albo też istnieje duża szansa na postawienie od zera nowego domu to na sam koniec budowy będę chciał pociągnąć dalej ogrodzenie o 58 metrów. Łącznie wyjdzie około 140 metrów ogrodzenia tylko od ulicy, na bocznych ścianach i z tyłu jedynie jakie mogę postawić to tylko panelowe, z racji ograniczenia kosztów.
    Nad przodem myślałem żeby zrobić też panelowe ogrodzenie, brama z palisady ładniejsza z furtką i 4 słupki z pustaków (coś mniej więcej na wzór betonu architektonicznego) Wydaje mi się że mogłoby coś takiego być, jeśli ktoś tak zrobił czy mógłby podzielić się i wymienić doświadczeniami czy ceną za 1m wraz z montażem będę ogromnie wdzięczny!