dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Question Istniejace instalacje na terenie działki do kupienia

    Witam,

    W mojej okolicy planowany jest gminny przetarg na działki budowlane. Zacząłem przeglądać opis działki (tej, z której będą wydzielone mniejsze do sprzedaży), plan zagospodarowania okolicy itp. Wszystko wygląda dobrze, nie wiem jednak jak interpretować wzmiankę o istniejących instalacjach na niektórych działkach, dokładnie:

    - "wewnętrzne instalacje wod.-kan. (nieczynne i nie zostały zlikwidowane)"

    - "instalacje elektroenergetyczna niestanowiąca majątku PGE (prawdopodobnie nieczynne)"

    Niestety jestem totalnie zielony i nie wiem z czym się to wiąże - czy któraś z tych dwóch rzeczy może powodować potem problemy? Takie instalacje występują na ok. 10 z 30 dostępnych działek, dlatego chciałbym wiedzieć, czy warto brać je pod uwagę czy może dla świętego spokoju lepiej je odpuścić.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi!

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    Bertha

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Kod pocztowy
    58-000
    Posty
    6.279

    Domyślnie